Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hard- of software problemen met US import ipaq te verwachten

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een ipaq 4155 (in nl 4150) uit amerika importeer, zijn er dan problemen te verwachten met hard- of software? Hoe zit het met de HP garantie?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zult wel een andere oplader nodig hebben.
Hoe het met de garantie zit weet ik niet, vraag maar aan HP of ze aan internationale garantie doen.

Iets meer zoekwerk had wel gemogen...

[ Voor 63% gewijzigd door RoD op 02-02-2005 15:22 ]

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Kijk of de oplader 100-240V is, zo ja, dan heb je waarschijnlijk alleen een verloopje nodig.

Alors.

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

Ik heb een H5455 in Amerika gekocht via eBay.
Het enige wat ik nodig had was een converter voor de plug van amerikaanse 2 parallelle plaatje naar twee staafjes (Kun je bij elke Blokker of reisartikelen winkel of Kijkshop kopen :) ). De voeding is van 110-240V dus dat is geen probleem.
Over de garantie. Bij mij ging de connector kapot onderin de Ipaq. Gebeld met HP werd de volgende dag opgehaald, door een koerier, en een week later weer afgeleverd zonder kosten.
Het enige waar je mee moet rekenen is de BTW. Bij mij was dat +/- 60 Euro (Bij een verkoop prijs van +/- 400 Euro +/- 1,5 jaar geleden).Hier kreeg ik een rekening van, van de vervoerder.
Zo ik zou zeggen succes ermee.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:16:
Als ik een ipaq 4155 (in nl 4150) uit amerika importeer, zijn er dan problemen te verwachten met hard- of software? Hoe zit het met de HP garantie?
Dit valt prima zelf uit te zoeken ScanDal. Waarom zou je bv bij welk product dan ook problemen verwachten met hard- of software, of je het nou hier in NL koopt of overzee uit de VS? ;)

Anyways, deze gaat dicht - ik zie te weinig eigen inzet in de topicstart om achter antwoorden op dit vraagstuk te komen :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.