Toon posts:

[MSN Messenger] Oude mail addressen verwijderen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik inlog bij MSN Messenger, krijg ik een lijstje met namen te zien van e-mailaccounts van mensen die al eerder op mijn computer hebben ingelogd op MSN. Hoe verwijder ik dit lijstje??? Zelfs via de nieuwste MSN 7.0 lukt mij dat niet, hoewel er een speciale mogelijkheid voor is 'ingebouwd'... Die e-mailaccounts moeten toch ergens op Windows staan?? Maar waar???

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Fleur,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT bijzonder veel regeltjes, policies en FAQ's opgesteld waar we van iedereen van verwachten dat ze daar aan voldoen.

Jouw topic voldoet daar absoluut niet aan, ik vat even de punten samen die ik mis:
  • Een goede topic titel - je topic titel ('MSN Messenger') vertelt helemaal niets over je probleem of iets dergelijks - daarnaast is het in Windows Operating Systems verplicht het OS in je topic titel te zetten zoals je in de Windows Operating Systems Policy kan nalezen :)
  • Een duidelijke probleemomschrijving - je probleem is duidelijk, al gebruik je wel heel erg veel vraagtekens ;)
  • Een duidelijk en helder overzicht van wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. De vraag die je stelt is op GoT al erg vaak gevraagd, en met enige eigen inzet had je zelf in ieder geval een paar suggetsies kunnen vinden.
Ik ga je topic even verplaatsen naar Software Algemeen - vragen over MSN Messenger horen daar namelijk thuis - pas jij je topicstart nog even aan :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik denk ergens hier

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hier is laatst een topic over geweest... gebruik de search eens
[edit] Net te laat :P

[ Voor 16% gewijzigd door xtr3me op 02-02-2005 11:21 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:32

Outerspace

Admin General Chat
SA FAQ: Hoe maak ik de inloglijst van MSN/Windows Messenger leeg?
Is all you need :)

En wat de rest boven me zeggen, kan ook ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 02-02-2005 11:21 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ben ik inderdaad iets te vlug geweest. Ik zie nu ook dat er over dit onderwerp veel meer geschreven is op dit forum. Dat had ik eerder moeten zien, sorry... Mijn excuses voorts voor mijn vele vraagtekens ;) En natuurlijk dank voor jullie behulpzaamheid.
Pagina: 1