Toon posts:

[Ex2k] onderwerp met einde . of & niet leesbaar in OWA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vreemd probleem met berichten in Microsoft Outlook Web Access verbonden met een exchange server.

Berichten met als onderwerp:

Meeting vrijdag a.s.
of
Come get your presentat&ions, Online ! 7a

zijn niet te openen. In het pop scherm komt dan de melding "The page cannot be found"

Het bestand van de meeting heet op de server:
Meeting vrijdag a.s..EML

Ik heb het idee dat het te maken heeft met de gekke tekens & en de . op het einde. Kan hier iets aan gedaan worden?

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 13:09
Welke versie van exchange? Welk SP?

Hier werkt het namelijk wel.

Als antwoord op hieronder: Wij gebruiken 2003. Zou het aan IIS kunnen liggen, ik zou meer richting IIS zoeken dan Exchange.

[ Voor 49% gewijzigd door Abom op 02-02-2005 10:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, even vergeten te vermelden.

Exchange 2000 met SP 3

Bij onze andere klant met Exchange 2003 werkt het wel.
Het is dus iets in Exchange 2000, maar wat.

Thnx

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 07:52
Zoiets heb ik eerder gehad. Had iets te maken met een virusscanner oid. Door die punt werd het gezien als een gevaarlijk script.

edit:

weet het weer. De firewall die ervoor stond deed dit. Daar stond een optie in (http auto-attach) die scant urls en door de punten leek het op een kwaadaardig script. Door dit uit te zetten was het probleem bij mij verholpen. Wellicht dat je ergens in deze richting moet zoeken.

• jmr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 21:47

jmr

URLScan?

Vind je terug in:
\WINNT\system32\inetsrv\urlscan

"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

De oplossing kun je vinden als je de KB van Microsoft doorzoekt. Weet het document nummer niet meer, heeft te maken met het blokkeren van bepaalde tekens in de url's.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Move PNS > SA
Pagina: 1