Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mp3 speler (minimaal 256 mb, <100 Euro) toen ik tegen de icemat audio 256 mb aanliep. Hij stond bovenaan als vaakst gezocht bij de pricewatch. Nu kan ik op google en got geen reviews of wat dan ook vinden (alleen een Deense, maar ja, mijn Deens is een beetje roestig de laatste tijd). Heeft iemand ervaring met dit ding, of er wat meer over gelezen? Ik begrijp o.a. dat ie geen scherm heeft?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Op de website van de fabrikant staan een hele rij links naar reviews, ook engelse hoor.

https://www.icemat.com/reviews.asp

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Gezien het feit dat ik redlijk de scandinavische talen kan lezen, zou je mij de link kunnen sturen, kan ik eventueel een korte samenvatting maken of het een goed of beroerd ding is.....

Edit: inmiddels overbodig

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 09:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die site had ik ook gevonden Yohan, maar zoals je zult zien staan daar alleen reviews op van de andere producten van icemat (muismatjes, hoofdtelefoons), op eentje na, maar die is dus in het deens.
Eagle1980: die staat dus op tweakup.dk! Bedankt!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:26:
Die site had ik ook gevonden Yohan, maar zoals je zult zien staan daar alleen reviews op van de andere producten van icemat (muismatjes, hoofdtelefoons), op eentje na, maar die is dus in het deens.
Je hebt helemaal gelijk. Sorry!

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]