Opmerking

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilbird
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb even een opmerking die misschien niet helemaal hier thuis hoort, maar als ik naar http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1230702 kijk, dan is de score niet verkeerd, maar hij krijgt een beoordeling als troll en dat is het totaal niet volgends mij.......

Tevens lijkt het wel een dubbelpost ofzo, maar dat komt omdat die persoon waarop die reactie geplaatst is zijn post na de reactie heeft veranderd en mijn reactie in zijn post heeft verwerkt. Overigens zie je aan zijn post niet dat hij hem geedit heeft en zou, wat in deze post niet het geval is een onterechte dubbelpost toegewezen kunnen krijgen.

Daarom is mijn vraag.... waarom als iemand zijn post edit komt er niet automatisch te staan dat hij zijn post heeft geedit?

<--- http://www.lansensations.nl --->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Degene waar op gereageerd word (Kaw) heeft z'n post van 13:28 om 13:31 ge-edit. Jouw reactie is om 13:32 geplaatst dus van dubbelposten met gebruik van jouw info is in dit geval geen sprake, jullie komen tegelijkertijd met hetzelfde argument.

Je kunt idd niet altijd zij wanneer een reactie ge-edit is, afaik kan je in de eerste (korte) tijd na het plaatsen je reactie nog wijzigen zonder dat dit (voor de regular bezoeker) te zien is.
Ik ben het met je eens dat dit niet altijd duidelijk is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

devilbird schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 09:04:
maar hij krijgt een beoordeling als troll en dat is het totaal niet volgends mij.......
Trollengooier is bekend en wordt in de gaten gehouden :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilbird
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Ok, das mooi 8)

<--- http://www.lansensations.nl --->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je kunt idd niet altijd zij wanneer een reactie ge-edit is, afaik kan je in de eerste (korte) tijd na het plaatsen je reactie nog wijzigen zonder dat dit (voor de regular bezoeker) te zien is.
Ik ben het met je eens dat dit niet altijd duidelijk is.
Is het dan niet een idee om - ook om het modereren structureel te kunnen aanpakken - de edit-tijd net als hier op GoT weer te geven? Hebben jullie als PM-team wel eens daarover nagedacht en dat bij de devvers neergelegd? Het lijkt mij namelijk een zinnige toevoeging aan het reactiesysteem, aangezien je kunt zien of mensen niet gewoon veel hebben toegevoegd aan hun post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

G33rt schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:14:
. . . wel eens daarover nagedacht
./.
en dat bij de devvers neergelegd?
Ja
./
Nee :o
(todo list :) * botoo wil op de FP ook wel zo'n diff optie :D).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1