Toon posts:

Mp3 mix (en cue file) branden?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een lange mix in mp3 formaat te branden die dmv. een cue-file is opgedeeld in losse tracks. Ik kan deze alleen niet branden met bijv. Toast! Als ik de cue file open met Toast zegt hij "bin file not found", hij zoekt dus naar een .bin file en niet naar een mp3!

Met welk programma zou ik dit wel kunnen branden?

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Na een beetje zoeken kwam ik hier langs. Een beetje zoeken op google levert nog wel meer hits op, dus ik zou zeggen doe je best maar eens.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Verwijderd

Topicstarter
Zwerver schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 07:17:
Na een beetje zoeken kwam ik hier langs. Een beetje zoeken op google levert nog wel meer hits op, dus ik zou zeggen doe je best maar eens.
Ik heb het toch over een .mp3 bestand, en niet over een .bin ??

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zeg vriendelijk vriend, het is hier geen kauw-voor-en-ik-zoek-zelf-niet forum. Ik geef alleen aan dat ik na 1 minuut googlen al daar uitkom en dat je dus met een beetje eigen initatief best wel zelf wat kan vinden. Je manier van reageren staat me dan ook niet aan. Juist door die manier van reageren geef je me niet echt het gevoel dat je op andere mensen vriendelijker gaat reageren en daarom gaat er een slotje op.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.