Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trojan dialer virus legt breedband verbinding lam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende probleem. Toen ik vandaag thuis kwam van werk zei mijn huisgenote dat ik een virus op mijn computer had volgens AVG, genaamd dialer.17.H. Ze had geprobeerd het te fixen met AVG, maar aangezien het een Trojan was, lukte dat dus niet. Mijn internet verbinding geeft 'limited or no connectivity aan'.

De trojan (en enkele registry keys geassocieerd met de trojan) heb ik verwijde met Trojan Remover. Het virus lijkt nu weg (AVG vindt hem niet meer), maar mijn internet verbinding is nog steeds kapot. Als ik 'repair' probeer dan geeft hij aan dat hij mijn IP adres niet kan renewen...

Enige suggesties? Ik gebruik windows XP als OS en maak verbinding met het internet via een router (andere PC's daarop werken wel). Beide heb ik al gereset, maar dat hielp niet.

Bedankt,
Funq

Verwijderd

<!-- http://www.bullguard.com/...Horse-dialer17h_8958.html --> Een serial voor een programma hoeft niet iedereen te weten. ;)

Verdere informatie en oplossingen.

[ Voor 28% gewijzigd door pasta op 02-02-2005 00:54 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Funq, zou je even Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten nog eens willen doornemen, en een HiJackThis log hier willen posten? Geef bij het posten van je HijackThis log wel aan wat je zelf al verdacht vindt. :)

Signature

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je misschien wel pingen? Wat is je ipconfig /all? En welke error krijg je bij bijvoorbeeld ipconfig /renew? Welke protocollen heb je allemaal in de lijst staan?

Misschien had je ook iets meer onderzoek kunnen doen voordat je een topic opende. Daarover in Algemene gedragsregels (Netiquette) meer :) Tevens lijkt me dit meer iets voor Network Troubleshooting :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters