Hoe aan zoveel mogelijk SPAM te komen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wij zijn op dit moment bij ons op de zaak bezig met het testen van diverse Anti SPAM pakketten.
Dit om uiteindelijk te kijken welke het beste draait en om die dan te implementeren.

Bij dyndns hebben we nu even een hostname aangemaakt + mx record en deze naar de testmailserver geforward.

Enkeld nu willen we uiteraard dat hier zoveel mogelijk en zo snel mogelijk tonnen aan SPAM binnen komen om zo goed alles te kunnen vergelijken.
Hoe krijg ik dit zo snel mogelijk voor elkaar zonder alles af te moeten browsen en overal mn e-mail adres achter te laten, op de hoop dat daar SPAM op terecht komt?
Is er bijvoorbeeld iets van een lijst waarop je je kan inschrijven of iets dergelijks?

Het gaat overigens over het e-mail adres: dennis@hamstra.mine.nu
Dus komen jullie iets tegen, schroom niet om dit mail adres op te geven.
Of laat even weten waar ik hiervoor goed terecht kan :)

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-02 10:46

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 20:12

Acheron

updatepack.nl

Let wel dat het internetverkeer hierdoor toeneemt. Het is niet alleen jouw computer die er last van heeft, maar ook de mailserver aan de andere kant van de lijn. Ik ga je hier dus ook niet mee helpen :p

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:31
Hm, niet fout bedoeld ofzo maar dat kan ook het mailadres van iemand zijn die je niet zo mag... Vinnik dan weer een beetje tricky om er voor te zorgen dat er spam op terecht komt...

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
SymbianFan schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:31:
Hm, niet fout bedoeld ofzo maar dat kan ook het mailadres van iemand zijn die je niet zo mag... Vinnik dan weer een beetje tricky om er voor te zorgen dat er spam op terecht komt...
hij heet dennis als got naam en zn mail adres is ook dennis... dus zou wel gewoon goed zijn..

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

SymbianFan schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:31:
en precies om die reden doe ik dit topic dicht, ik kan helaas niet de goede of kwade bedoelingen van de topicstarter controleren...
jammer maar helaas :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.