Toon posts:

Media markt computer

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ey,

Er is nu een computer bij mediamarkt in de aanbieden. Het is een Microstar (powered by medion staat er).

Specificaties:

Intel pentium 4 processor 550 met HT-Technologie (3,4 ghz, 1MB L2 Cache, 800 mhz FSB
2048 MB DDR RAM (4x512)
800 GB Harde schijf (2x 400 GB, S-ATA, 8 MB Cache, 7200 rpm)
Ati Radeon X700 PRO DVI-I 256 MB DDR-RAM (PCI-express videokaart)

Verder nog dingetjes zoals dvd-brander en dvd speler en toetsenbord enz.

Heeft iemand ervaring met hetzelfde merk van deze computer of kan iemand mij vertellen of dit een goed systeem is, zoals bijvoorbeeld de videokaart want ik ben nogal een newbie.

Alvast bedankt!
Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Wat is de prijs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Lees eerst even de CSL FAQ en gebruik de search eens....

N00b of niet, zoeken kunnen we allemaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:46

Dogooder

dus...

Een computer is meestal niet van 1 bepaald merk, maar een combinatie van verschillende merken.
pentium is vanzelfsprekend goed (ja ik weet het er zijn altijd mensen die anders beweren).
hetzelfde geldt voor ati radeon.

ik zie niet wat hij kost, meestal kan je daar ook een beetje op afleiden, klik eenzelfde systeem bij elkaar in de pricewatch en je komt de helft duurder uit dan is er vast ergens grondig op bezuinigd.

îî waypoint heeft ook gelijk îî

[ Voor 6% gewijzigd door Dogooder op 01-02-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Dat ding is in ieder geval mooi uit evenwicht!!! Zoveel CPU en MEM kracht en dan een immense zee aan HDD ruimte en dan zo'n kuttig videokaartje erin... Wat zou je ervoor moeten betalen???

[ Voor 26% gewijzigd door AJ1815 op 01-02-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:48

Coach4All

I'm a Coach 4 All

AJ1815 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:09:
Dat ding is in ieder geval mooi uit evenwicht!!! Zoveel CPU en MEM kracht en dan een immense zee aan HDD ruimte en dan zo'n kuttig videokaartje erin... Wat zou je ervoor moeten betalen???

[url=..]PS Wie ruikt hier nog meer een slotje aankomen???[/url]
8)7 Over kuttig gesproken..... wie gebruikt er nou url= om te onderstrepen ipv vierkante haken om de u en de /u ........ :X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
De specs zijn wel leuk maar deze pc kost dan ook 1799 Euro. Ze hebben dezelfde pc maar dan met 'maar' 250 GB harde schijf ruimte en 'maar' 1GB geheugen en een Radeon x300SE voor 999 Euro in de aanbieding.

[ Voor 9% gewijzigd door jona op 01-02-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:11

blizt

Wannabe-geek

AJ1815: Zo 'kuttig' vind ik die kaart niet eens hoor :) Is toch nog best 'n aardig kaartje lijkt me.
Is trouwens 999 euro, heb alleen ff geen tijd om te checken hoe duur het is als je het zelf 'los' koopt.

United we stand, and divided we fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik niet heb gezocht, hij is idd 1799,-
Is die van 999,- ook wel goed dan? en vooral de videokaart want ik ben
van plan video's te gaan bewerken etc. Ik heb zelf nu een MSI Gforce 4 ti4200 128 mb, zou ik die dan over kunnen zetten of is die ATI Radeon X300SE 128mb beter?

Groeten Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:29:
Sorry dat ik niet heb gezocht, hij is idd 1799,-
Is die van 999,- ook wel goed dan? en vooral de videokaart want ik ben
van plan video's te gaan bewerken etc. Ik heb zelf nu een MSI Gforce 4 ti4200 128 mb, zou ik die dan over kunnen zetten of is die ATI Radeon X300SE 128mb beter?

Groeten Daan
Grappenmaker :+ :+ :+ heb je wel wat dingen lezen voordat je deze vragen neer hebt getyped??? Een AGP kaart in een PCIe slot??? Lees de Nettiquete van GoT en van CSL in het bijzonder nog eens door, dan zul je zien dat zulke vragen hier niet gesteld horen te worden!!!

[ Voor 22% gewijzigd door AJ1815 op 01-02-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor dat ik het allemaal niet zo goed weet, dit is toch een forum om vragen te stellen of niet dan? Je hoeft niet te reageren als je het een domme vraag vind en als je reageert hoeft het ook niet op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Modbreak:Zo verwelkomen we geen gebruikers.

[ Voor 91% gewijzigd door Laurent op 02-02-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jongens, dit gaat nergens meer over. Als je een topic tegenkomt dat je niet bevalt, is er een handig handje bovenaan het topic waar je je aggressie op kwijt kan door er flink veel op te klikken.

Naast het feit dat de topicstart niet te denderend is, kan je een kijkje in dit centrale topic nemen. :) Dat topic is bedoelt voor aanbiedingen van grote landelijke toko's als de ALDI, AH, Mediamarkt en Lidl. :)

Nade, welkom op GoT.

Omdat je een beetje nieuw bent, zal dit allemaal wel erg nieuw voor je lijken. Je hebt bij de registratie een formulier met de algemene voorwaarden voor je neus gehad, die je misschien net iets te snel hebt doorgenomen. Er zijn vele fora waar er niet zoveel nadruk ligt op regels, maar op GoT is het wel aangeraden de richtlijnen door te nemen.

In de Algemene gedragsregels (Netiquette) staan veel van deze richtlijnen. Eigenlijk is één van de belangrijkste het zelfinitiatief nemen om zelf op onderzoek uit te gaan. Zo is er in CSL een FAQ; helemaal bovenaan de topiclijst. Als je deze doorneemt, zal je waarschijnlijk snel opvallen dat wij hier in CSL (Complete Systemen & Laptops dus) ook verschillende extra regeltjes hebben. :)

Als je de richtlijnen eens goed op je gemak hebt doorgenomen en je ervoor zorgt dat je volgende topicstart er verzorgder uitziet (en natuurlijk voldoet aan de richtlijnen), is er niks om je zorgen over te maken. :)

Veel plezier nog op GoT.

[ Voor 51% gewijzigd door Laurent op 02-02-2005 00:04 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.