Zoektocht naar afbeelding communicatie

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-05 16:48
hallo,

Ik weet niet of ik deze vraag mag posten, maar ik hoop dat iemand er antwoord op weet.

Ik zoek al uren (google, boeken enz) naar een afbeelding die communicatie als volgt uitbeeld:

-twee poppetje heel simpel. like msn maar dan aan de zijkant genomen, dus niet recht in het gezicht.
-een communatielijn ertussen.

Het laatste is niet belangrijk, dat krijg ik met photoshop er nog wel tussen, maar die twee poppetjes of 1 poppetje vind ik niet. wie heeft een redelijke grote afbeelding van dit? (geen icon van 32 bij 32)

Help mij aub, want dit is voor een afstudeerverslag!

Klaas

Verwijderd

Ik denk idd niet dat je dit soort vragen hier mag stellen, lees de policy maar. Je kan natuurlijk altijd zelf met psp aan de slag

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 22:53

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Je kunt ook altijd nog voor de clip-art van de twee handen gaan :P Plaatjes als deze vind je niet zomaar. Je moet minder specifiek zijn, of er een zelf maken. Zie voor het laatste ook http://msdn.microsoft.com...dnwxp/html/winxpicons.asp

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Ik heb recentelijk een XP-iconset gevectorized voor een project. Als je nou even een mailadres in je profiel zet mik ik 'm wel naar je toe. Beter nog, als de modjes 'm even openlaten O+ mik ik 'm ter lering ende vermaeck in m'n T.net fotoalbum.

Kijk eens aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50843/thumb.jpg.

Klikken voor de grote versie. Eventueel gemiep over "ja maar die schaduwen" of "ja maar kan deze" naar /dev/null :Y) })

[ Voor 98% gewijzigd door Yoozer op 01-02-2005 23:13 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

Anders is op een van deze sites wel wat te vinden denk ik:

iStock
Foto's en vector werk zijn hier erg goedkoop.

Blue Vertigo
Handig overzicht van verschillende sites.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 19:36

Pelle

🚴‍♂️

klaasopurk schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:32:
Ik weet niet of ik deze vraag mag posten
Als je dat niet weet, dan lees je de FAQ. En als je het dan nog niet weet, dan vraag je het aan een moderator.

Maar het mag dus niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.