De rest van een computer. Meer heb je niet nodig op een athlon. Alles vanaf een P3-550 kan zonder verdere dvd-ondersteuning DVD's afspelen.
Een DVD-ROM lijkt me wel essentieel.
(en dan nog een software-player)
(en dan nog een software-player)
Een cliche is ooit origineel begonnen
Alles vanaf een k6-2 333 kan dvds soepel afspelen. 
Als je maar dat dma-mode werkend krijgt...
www.dvdutils.com
probeer windvd2000 en powerdvd uit zou ik zeggen
Als je maar dat dma-mode werkend krijgt...
www.dvdutils.com
probeer windvd2000 en powerdvd uit zou ik zeggen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.
Dat is grote bull-shit. DMA is inderdaad erg belangrijk. Een p3-550 kan zonder dvd-support een dvd afspelen, een p2-300/333/k6-2 350/400 met een kaart die Motion-compensation ondersteunt(Geforce,Ati rage pro, Savage 3/4/2000) en een p2-233/266 met een kaart die Motion-compensation en inverse cinokinetics ondersteunt. Dat zijn bijvoorbeeld ati Rage 128/Sis 3626
Je kunt dan net zo goed een MPEG-2 decoder kaart kopen. Heb je meteen een tv-out, hoef je die niet meer op je videokaart te hebben. En ik ben nog steeds van mening dat film kijken op je tv 10x zo leuk is als op je pc.
White Feather:
Mijn amd k6-2 333 speelde dvds op zekers soepel af met een voodoo3 (die heeft geen motion compensation)
Mijn amd k6-2 333 speelde dvds op zekers soepel af met een voodoo3 (die heeft geen motion compensation)
Verwijderd
Een vriendje van mij speelt met zijn celeron 333 en een fuck ati kaart probleemloos softwarematig dvd's. (had ik niet verwacht)
Komt omdat die fuck ati kaart motion-compensation ondersteund. Net als mijn sis 3626 (3d) kutkaart maar heeft Motion-compensation en inverse cinokinetics. Best aardig.
Alleen beetje kut in 3d, maar daar hebben we voodoo 2's voor.
Kenx: of het was niet vloeiend, of heeft de voodoo3 blijkbaar toch iets van DVD-ondersteuning, mar welke dat is?
Kenx: of het was niet vloeiend, of heeft de voodoo3 blijkbaar toch iets van DVD-ondersteuning, mar welke dat is?
Die voodoo3 heeft (net als tnt2) alleen maar color space conversion en scaling.
Met meeste dvdprogramma's ging het niet (helemaal) vloeiend, maar met cinemaster heb je aan een 333 mhz al genoeg om vloeiend dvds af te spelen.
Met meeste dvdprogramma's ging het niet (helemaal) vloeiend, maar met cinemaster heb je aan een 333 mhz al genoeg om vloeiend dvds af te spelen.
Pagina: 1