Toon posts:

[XP]USBstick/MP3speler probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb google al geprobeerd, ook GoT search maar nix gevonden :/

probleem is als volgt:
M'n USB stick wordt wel hekend door windows. Als ik em wil openen geeft ie aan: "I:\ is niet toegankelijk. Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O apparaat."

Hij wilt er dus niet inkomen :P ook niet via cmd of iets anders

Nu plugde ik vd week mp3speler erin. Hier gaf ie dit niet aan. maar zodra ik mp3s wilde verwijderen crashe explorer. Eigenschappen opvragen kon ook niet, kon alleen dingen er naar toe kopieren. Dit kon na een tijdje ook niet meer.

Divers etc zijn gewoon geinstalleerd. Apparaatberheer herkent em ook

Alles doet t wel op een andere pc. maar niet op mijne, hij heeft t wel gedaan maar sinds een paar maanden opeens niet meer.

het is mij een raadsel!

Specs:
Asus a7n8x-x
xp 2800+
1024 ddr

Windows XP SP1

Verwijderd

<laat maar>

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 22:47 . Reden: Greenstick typt onzin ]

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-04 15:31

Suaver

jokecoat

Een vriendin van mij had hetzelfde met haar mp3 speler. Het probleem bij haar was ook idd dat ze op haar computer geen mp3's/bestanden erop kon zetten maar bijvoorbeeld bij een vriendin wel. Die had ze toen bij de blokker gehaald (misschien heb jij jou mp3 speler er ook vandaan?). De mp3 speler had ze geruild en ja de nieuwe mp3 speler deed het als behoren.
Dus misschien even terug met je usb stick/mp3 speler als je garantie nog geldt ?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Verwijderd

Topicstarter
Suaver schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:53:
Een vriendin van mij had hetzelfde met haar mp3 speler. Het probleem bij haar was ook idd dat ze op haar computer geen mp3's/bestanden erop kon zetten maar bijvoorbeeld bij een vriendin wel. Die had ze toen bij de blokker gehaald (misschien heb jij jou mp3 speler er ook vandaan?). De mp3 speler had ze geruild en ja de nieuwe mp3 speler deed het als behoren.
Dus misschien even terug met je usb stick/mp3 speler als je garantie nog geldt ?
mp3 speler is van me bro, en usb stick krijg ik geen garantie meer op. maar usb stick heeft t wel gewoon gedaan

dat is t rare