[XP] Bestand HpsdpAppCoreApp.msi gezocht*

Pagina: 1
Acties:

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:42
Ik heb net mijn computer opnieuw geinstalleerd, en ging wat programma's erop zetten. Tijdens het Updaten van mijn software van de TV kaart gaf hij aan dat hij het bestand HpsdpAppCoreApp.msi niet kon vinden. Ik kan hem nergens op mijn computer vinden.
Ik draai XP SP2, mijn pc is virus en spyware vrij. Ik heb het proggie ook al proberen te updaten met SP1 maar toen werkte het ook niet.

Kan iemand mij misschien het bestand toesturen? Of het even online gooien?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ondanks dat je vorige topic gesloten is wil ik je wel ff helpen

[google=HpsdpAppCoreApp.msi]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Sunri5e
Dat heb ik gedaan, meerdere mensen vragen om dit bestand op forums. Alleen niemand heeft het of weet er een oplossing voor.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Moreno, ik ga even de Windows versie in je topic titel zetten, maar eigenlijk mag ik toch wel van je verwachten dat je eventjes de moeite neemt om de Windows Operating Systems Policy door te lezen als je topic net gesloten is.

Verder - wat is nou precies je probleem. Enkel dat hij om dat bestand vraagt? Of is het probleem dat je dat bestand nodig hebt om iets te installeren?

• Sunri5e
Ik heb het nodig om wat te installeren. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat het bestand te vinden is in het programma Easy Internet Signup van HP.