CDROM speler wel herkent maar werkt niet door registerfout

Pagina: 1
Acties:

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:44
Bij windows device mananger (win 2003) komt er een uitroepteken bij de cd-rom speler te staan en de volgende tekst

Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19)

Ik heb al ge-uninstald en in veilige modus geprobeerd, maar maakte niet uit. Het was zomaar na een reboot, nadat ik tv drivers had geinstalleerd. Best vaag dus.

maar weet iemand nog iets wat ik eraan kan doen ? In windows xp werkt die wel gewoon, en de bios herkent hem ook gewoon

• Mich
IDe busmaster tool die ziet hem wel gewoon hangen :S

heb ook via drivers opnieuw geinstalleerd, maar hielp niet

Verwijderd

Mich schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:55:
IDe busmaster tool die ziet hem wel gewoon hangen :S

heb ook via drivers opnieuw geinstalleerd, maar hielp niet
Windows starten en bij het booten van de schijf meteen op F8 drukken. Kiezen voor "Last known good configuration, Laatste goede instellingen die werkten (mijn windows is engels) Dit zorgt ervoor dat de laatste register wordt gebruikt met werkende instellingen. Je kan ook de drivers van je tv kaart deinstalleren en dan kijken of de cdrom speler weer werkt. Zoja even kijken of je nieuwere drivers kan downloaden :)

• Mich
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 00:18:
[...]

Windows starten en bij het booten van de schijf meteen op F8 drukken. Kiezen voor "Last known good configuration, Laatste goede instellingen die werkten (mijn windows is engels) Dit zorgt ervoor dat de laatste register wordt gebruikt met werkende instellingen. Je kan ook de drivers van je tv kaart deinstalleren en dan kijken of de cdrom speler weer werkt. Zoja even kijken of je nieuwere drivers kan downloaden :)
idd dit is dut het geval, na het uninstallen werkt het weer. Wel raar want het werkt al een jaar lang, en ik heb om de 2 maanden nieuwe installatie. naja zal zo ff proberen of het nu wel goed ga