[XP] Gebruikersprofiel kan niet geladen worden*

Pagina: 1
Acties:

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 13:56

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Sinds vanmiddag krijg ik de melding " windows kan het gebruikersprofiel niet laden " dat windows het gebruikersprofiel niet meer kan laden! de enige manier om nog in windows te komen is door in de veilige modus te werken.

Ik heb al het 1 en ander hier nagegeken en ook op google.

Het volgende heb ik al gedaan nieuwe gebruiker aangemaakt (ook die weigert ie om te laden).
Ik heb ook foutcontrole gedaan en daarnaast ook nog een herstel punt terug-gezet.

De bovenstaande dingen hebben niet geholpen.

Het in mijn ogen gekke is dat het profiel in de veilige modus wel goed laad.

Pura Vida

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:31

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

In de veilige modus doet hij normaal?
Controleer eens op spyware/adware en virussen. Kans dat dit al wat opheldert.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Inderdaad wat DrivinUCrazy zetg is de moeite waard - kijk verder ook even in je eventlog om te zien ofdat er geen foutmeldingen / warnings in staan :)

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Ik moet even een toevoeging maken! Ik heb een programma gebruikt om mijn pc op te ruimen. Ik vond dat advies in 1 van de topics.

Spyware check ik regelmatig en ook voor de rest zit de boel goed dicht.

Pura Vida

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:31

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Maverick2001 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:41:
Ik moet even een toevoeging maken! Ik heb een programma gebruikt om mijn pc op te ruimen. Ik vond dat advies in 1 van de topics.

Spyware check ik regelmatig en ook voor de rest zit de boel goed dicht.
Welk programma? Ad-Aware? Als dat zo is moet ik je HijackThis of Hitman Pro toch aanraden, imo vinden die veel meer.
En voor de rest zit het potdicht--> Dat is mooi, maar als dat dé manier was om virussen buiten de deur te houden, bestonden er niet zo veel virussen. Ik zou het toch eens controleren.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:47:
[...]

Welk programma? Ad-Aware? Als dat zo is moet ik je HijackThis of Hitman Pro toch aanraden, imo vinden die veel meer.
En voor de rest zit het potdicht--> Dat is mooi, maar als dat dé manier was om virussen buiten de deur te houden, bestonden er niet zo veel virussen. Ik zou het toch eens controleren.
Ik gebruik hitmanpro al een tijdje om mijn pc schoon te houden!

Het programma dat ik gebruikt heb heet "Terragen", het programma maakt je computer register enzo wat schoner en verwijdert overbodige bestanden! Voordat ie begint laat ie je automatisch een herstelpunt maken (voor het geval dat het misgaat). Het systeem terugzetten naar dat herstelpunt heeft geen nut. Dit programma heeft het probleem veroorzaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Maverick2001 op 01-02-2005 23:15 ]

Pura Vida

Pagina: 1