[XP/NT4] Oude Windowsbestanden NT/XP verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-04 17:11
Ik heb hier op mijn pc XP geinstalleerd staan maar ook nog wat oude directories met m'n oude, complete NT-directories er in en ook nog ergens een dir/partitie met een vorige XP installatie. Nou is het nogal een zootje in die directories en her en der staat nog wel wat. Wie weet of er een tooltje is dat op jacht gaat naar standaard-windowsbestanden, en die dan verwijdert, en dan niet die van me huidige Windows XP natuurlijk :) , en dat ik als het ware m'n eigen gemaakte bestanden overhoud.

[ Voor 11% gewijzigd door Dancing_Animal op 01-02-2005 21:18 ]

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:15

Cablekevin

CCCP Baby!

Dancing_Animal schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:17:
Ik heb hier op mijn pc XP geinstalleerd staan maar ook nog wat oude directories met m'n oude, complete NT-directories er in en ook nog ergens een dir/partitie met een vorige XP installatie. Nou is het nogal een zootje in die directories en her en der staat nog wel wat. Wie weet of er een tooltje is dat op jacht gaat naar standaard-windowsbestanden, en die dan verwijdert, en dan niet die van me huidige Windows XP natuurlijk :) , en dat ik als het ware m'n eigen gemaakte bestanden overhoud.
Hmmm lijkt me lastig te onderscheiden voor zo'n progje... .het zijn systeem bestanden natuurlijk.
ik weet zo 1 2 3 niet een progje daarvoor.
Ik zou je adviseren te backupen je dingen en te formateren.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:43

ThaHandy

Discovery Channel

je kan eventueel kijken naar de installatie datum

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Windows XP installeert standaard in \WINDOWS, en NT afaik in \WINNT. Misschien zou je daar eens naar kunnen kijken?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters