[Laptop] Dood, wat is er stuk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 17:54

Ectholian

Zei ik dat ?

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een laptop, een Higrade M6400. Specs zijn:
1.8GHz Intel Pentium 4 processor (geen Mobile), 256MB geheugen en een 30gig HD.

Ik heb 's avonds een keer met de laptop gewerkt. Toen ik hem 's ochtends aan wou zetten, gebeurde er niks. Alleen het powerlampje gaat branden en de Fan begint te draaien. Ik hoor ook geen harde schijf opstarten. De computerwinkel zei dat het mobo of de cpu kapot is, maar ik lees ook dingen over BIOS en Geheugen. De garantie is al verlopen dus dat is geen optie meer.

Heeft iemand enig idee wat er stuk zou zijn of hoe ik erachter kom wat er stuk is? Als namelijk enkel het geheugen of de CPU stuk is, dan is dat nog wel een keer te repareren...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik mis hem heel erg ivm studie :p

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
maw als het geheugen stuk was zou hij nog wel moeten booten. En dan een fout melding moeten geven. Als de hdd niet eens opspint, krijgt deze simpelweg geen stroom. Dit lijkt me dus idd een mobo, of interne voeding probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 17:54

Ectholian

Zei ik dat ?

Topicstarter
Of de CPU?

Ik heb op internet gezocht maar kon geen informatie vinden waar ik mee verder kon :)

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!