Toon posts:

Welk Socket A mobo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lo,

Mijn oom heeft me gevraagd om een goedkoop systeempje in mekaar te draaien, nu dacht ik aan een Duron 700 want die kosten toch al niks meer, het mobo daarentegen wel. Ik weet uit eigen ervaring dat een A7V wel leuk, en stabiel werkt enzo maar dit mobo is wel ff 100 piek duurder als een Aopen of een MSI.

Ik weet dus niet hoe stabiel een MSI of een Aopen is, dr komt voor de rest nog een GeForce 2 MX op en een SB128. Heeft iemand van jullie ervaring met een van de 2 bordjes?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ja Asus en de Abit bordjes zijn top, maar dat kan ook gezegd worden van de MSI PRO 2, dus als je geld wilt besparen, dan raad ik je zeker de MSI K7T PRO 2(A) aan.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 10:35
UTFS damnit

abit kt7 of de asus a7v

ik zou voor de asus a7v gaan :):)

Verwijderd

AK33 zijn ook prima, kijk maar eens bij Ome Tom. In z'n uitgebreide review van socketA bordjes, was de Asus A7v steeds de snelste. De veel goedkopere AK33 scoorde echter ook heel goed (veel beter dan de Abit bijvoorbeeld). En je hebt meteen onboard sound, wat ook weer fijn is bij een budget systeem.

Verwijderd

Budget

dan zou ik de msi pro 2 nemen,

voor 2 tientjes meer de pro2a ata 100 (maar dat gebruikt je oom misschien niet).

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
MSI K7T Pro2 of de AOpen AK-33

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 12:43

TaZz

Nostalgist

Zie m'n signature *D
Pagina: 1