Toon posts:

iets compleet anders doe mee met deze orginele MoD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht:

q3 game coders
q3 mappers
q3 moddelers
en mensen met kennis om een q3 MoD te maken zouden die zich willen melden met een reply hieronder

ik ben vanplan een MoD te maken voor Q3 jah jah de zoveelste maar nu een heel orginele

een X-treem inline skate MoD aangezien er nog geen spel op de pc is in dat genre wil ik een MoD maken met alle inline skaters Verts,Half pipes,allemaal skates zoals rocces,bauer en types etc heb je intresse meld je aan en zeg wat je kan
ik hoop dat we een gezelllig team krijgewn want daar gaat het het grootste deel om

Greetz Crea^

Verwijderd

ik heb heel lang met q3radiant gewerkt en daar kan ik echt heel veel mee.. aleen ik speel haast geen q3a meer w8 nu op DBZ mod ( BFP!! http://www.bidforpower.com/ )

dusse.. als je een mapper nodig hebt...

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
En wat ben jij van plan zelf te gaan doen aan die mod, Creativ?

Verwijderd

Topicstarter
de algehele leiding
members zoeken voor het MoD team
Release date's zetten
Website
Mappen

Verwijderd

Topicstarter
kommop er zijn toch wel mensen die leuke models kunnen maken voor de mod of mensen die c++ kunnen coden voor de mod aangezien quake3 een groot deel c++ is

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Kan je dan niet gewoon Tony Hawk nemen?

Verwijderd

Topicstarter
je bedoelt tony hawk daar een mod van ?

ik weet niet of dat mogelijk is kwa source etc.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 10:06
Denk dat ie het spel bedoelt.
Kwa skating is dat gewoon het wreedste spel, zie niet in hoe je daar met een Quake mod overheen wil. Zal je andere dingen aan toe moeten voegen want gewoon skaten schiet niet zo op denk ik. Kijk eens in de laatste realgamer, stond iets in over een mod met raceauto's voor Q3.

Flickr | Lego collectie

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Precies, de kans dat je beter word dan THPS2 is klein ;)

Daarbij wil ik, als iemand die voorheen aan mods heeft gewerkt, zeggen dat 'algehele leiding' geen functie is.
Of je werkt mee aan een mod door iets functioneels en creatiefs eraan toe te voegen, of je bent er gewoon geen deel van. Kijk maar naar de historie van mods; er is geen enkele succesvolle mod ooit gestart door iemand die niet zelf er iets aan deed.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Op zaterdag 06 januari 2001 20:51 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
of mensen die c++ kunnen coden voor de mod aangezien quake3 een groot deel c++ is
Daar klopt dus geen reet van. De Q3 Game Source is geschreven in ANSI C, niet C++. Nou denk je misschien: 'What's the difference?', maar daar zit nog wel aardig wat verschil in.

Verwijderd

Topicstarter
hehe in de tussen tijd ben ik nog meer info wezen zoekn en het blijkt nu dat met de engine van quake3 en de toegevoegte dingen het niet mogelijk is om Tricks te maken

dus het fest gaat niet door

ik was er al niet op voorbereid vandaar dat ik eerst wou weten of er belangstelling voor is/was
Pagina: 1