[PHP & Java]Lettertype te groot

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op mijn website probeer ik een php-blog te implementeren.

Nu maak ik op de rest vd website gebruik van DHTML-menu (oude versie, 3) en voeg bij elke html-pagina de volgende 2 regels toe:
code:
1
2
3
4
<SCRIPT language=JavaScript src="../newmenu_array.js" type=text/javascript>
</SCRIPT>
<SCRIPT language=JavaScript src="../mmenu.js" type=text/javascript>
</SCRIPT>

Dit moet in <head> of kan ook in de <body> - het is maar net even uitzoeken waar hij het beste zit. Ik kan deze 2 regels gewoon bovenaan zetten. Met een tabel in de body zorg ik voor genoeg ruimte.

Nu is het zo als ik deze 2 regels meeneem, de hele pagina de lettertype-grootte van het menu meeneemt. Terwijl ik dat niet wil. Hoe kan ik (lees: met welk commando) het lettertype terugzetten? Het lukt mij simpelweg niet.

Dit is een voorbeeld met menu & te grootte letters
Dit is een voorbeeld met de juiste grootte

de weblog is bedoeld voor familie & vrienden die niet eens weten wat een weblog is - vandaar de uitleg :)

[ Voor 4% gewijzigd door Eusebius op 01-02-2005 20:23 ]

==
hoi

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Je kunt je even verdiepen in CSS en je hebt het zo gefixed: www.w3schools.com/css

• kompjoeterfreak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-05 14:56

kompjoeterfreak

Kompjoeterfreak

Kun je niet de javascripts (bijvoorbeeld je menu) aanpassen (openen via kladblok)?
Hierin staat de code voor het aanpassen van lettertypes

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
@Andre - je bedoelt de css van de blog of van het menu? Ik had nog niet aan de css van de blog gedacht, weet niet eens of daar wel het lettertype gedefinieerd wordt.

@PCfreak - het menu wil ik zo groot houden, de blog niet

==
hoi

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ten eerste kan je support vragen aan de maker van je blog. Ten tweede gaat het vervolgens over HTML en en Javascript en dat hoort in Webdesign & Graphics

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.