externe behuizing voor 2,5inch hdd van 1,2cm dik

Pagina: 1
Acties:

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik ben op zoek naar een behuizing voor een oude notebookhdd van 1,2cm dik.
Alleen het probleem is dat in de meeste behuizingen deze maat niet past.
Een techsolo behuizing die ik een tijd terug besteld heb paste het dus niet, maar na een mailtje naar sitecom gestuurt te hebben past het dus wel in een sitecom behuizing, tenminste diegene zegt dat alle notebook hdd's in de behuizing past, weet natuurlijk niet of hij dit wel helemaal nagechecked heeft. maar zowiezo vind ik meer als 30 euro te duur voor een behuizing.

Weet iemand hier of er behuizingen zijn waar een 1,2cm dikke notebook hdd past?

ik zat zelf te denken aan een conceptronic, die is qua maat van behuizing al 1,6cm dik had dus het idee dat dat misschien wel past, of een sweex behuizing van 1,5cm dik.

Verwijderd

Ik heb hier net een case liggen, die had ik, zonder de specificaties te lezen besteld. Ik heb net gemeten, maar helaas hij past niet. Wel is het elektronica gedeelte los te gebruiken. Misschien dat je hem wilt hebben. Ik hoef er niet veel geld voor te hebben, de verzendkosten + wat je er verder voor over zou hebben is genoeg.

• Dnc1n
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:55:
Ik heb hier net een case liggen, die had ik, zonder de specificaties te lezen besteld. Ik heb net gemeten, maar helaas hij past niet. Wel is het elektronica gedeelte los te gebruiken. Misschien dat je hem wilt hebben. Ik hoef er niet veel geld voor te hebben, de verzendkosten + wat je er verder voor over zou hebben is genoeg.
Bedankt voor het aanbod :)
Als er helemaal geen cases zijn waar hij in zou passen dan ben ik wel geintresseerd, ik wil hem wel het liefste in een case hebben omdat ik hem wel wil vervoeren. het is een niet al te grote hdd maar toch groter dan de (betaalbare) flash drives. zou hem wel graag willen vervoeren dan.
Die hdd ligt er nu voor jan met de korte achternaam dus daarom zou ik hem weer wat bruikbaarder willen maken.

Verwijderd

Geen probleem, ik zit met hetzelfde, maar dan met een case :D Ik beloof niet dat ik hem over een tijdje nog heb, maar je kunt het altijd proberen.

• Dnc1n
hmm van conceptronics en sitecom heb ik bevestigt gekregen dat hun behuizingen voor 1,2cm dik geschikt zijn, van andere fabrikanten wacht ik nog op antwoord, oa. de zynet behuizingen ben ik wel benieuwd daar, deze heeft een mooier design vind ik en wordt gelevert met een hoesje.
http://www.zynet.com.tw/product/ee/HD-D4.html

Verwijderd

Ok, dan houd ik deze niet meer voor je achter, want deze ziet er kwalitatief ook nog eens een stuk beter uit, alhoewel ik ook een hoesje erbij heb gekregen :P Nou, dan sluit deze topic dan wel redelijk denk ik zo. Groetjes
Pagina: 1