Toon posts:

[XP]

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell Dimension met een pentium 4-processor en die wil ik formatteren. Maar het probleem is: bij het opstarten krijg ik met Delete geen bootscherm zodat ik de boot op de cdrom kan instellen.. Nu probeer ik het met een opstartdiskette, maar bij D:\Setup komt er te staan dat dat niet in MSDOS kan draaien. Ook heb ik er FORMAT.COM eropstaan, maar straks is de pc geformatteerd en kan ik geen windows installeren omdat-ie de setup niet in dos kan draaien.

Iemand een idee hoe ik alsnog met de cd van Windows XP Professional kan formatteren en daarna installeren?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat is vervelend. Echter is XP niet echt een duidelijke topictitel.

Ook mis ik een beetje in je topicstart wat je allemaal al hebt geprobeerd om dit probleem op te lossen. Wat heb je al gezocht op Google en met de GoT search? Staat de bootvolgorde in de bios goed? Heb je al eens van de install-cd geboot ?

Lees Windows Operating Systems - FAQ eens door. Er staat een schat aan informatie over reinstalls en nog veel meer. In Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) vind je meer info over wat we hier op dit forum verwachten :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.