Ik heb net een nieuwe Creative Muvo TX FM gekocht, en er zijn al enkele dingetjes die mij irriteren.
Het eerste wat mij opviel was dat er een hoge pieptoon in de achtergrond zit telkens de backlight aanstaat, en dat is dus telkens je een knopje aanraakt of zo. Behoorlijk irritant. Backlight maar afgezet dus.
Verder maakt 'm ook heel wat plopgeluidjes en zo bij 't switchen van track en zo, tikje irritant maar niet zo ernstig. Zolang het maar niet tijdens het afspelen is.
Maar 1 ding wat me wel gigantisch irriteert:
Als ik radio luister en ik ga van volume 32 naar 33 dan maakt 'm echt een gigantische sprong in volume. Van 0-32 gaat dat echt in minieme stapjes, dan springt 'm van gemiddeld (32) naar behoorlijk luid (33) en vandaar kun je dan weer geleidelijk naar extreem luid (40).
Natuurlijk ligt het ideale geluidsniveau nu net weer tussen die 32 en 33, argh!
Maar ik vraag mij serieus af of dit wel normaal is?
Anders breng ik hem meteen terug hoor ...
Dus, mede Muvo TX FM bezitters: graag wat feedback!
Het eerste wat mij opviel was dat er een hoge pieptoon in de achtergrond zit telkens de backlight aanstaat, en dat is dus telkens je een knopje aanraakt of zo. Behoorlijk irritant. Backlight maar afgezet dus.
Verder maakt 'm ook heel wat plopgeluidjes en zo bij 't switchen van track en zo, tikje irritant maar niet zo ernstig. Zolang het maar niet tijdens het afspelen is.
Maar 1 ding wat me wel gigantisch irriteert:
Als ik radio luister en ik ga van volume 32 naar 33 dan maakt 'm echt een gigantische sprong in volume. Van 0-32 gaat dat echt in minieme stapjes, dan springt 'm van gemiddeld (32) naar behoorlijk luid (33) en vandaar kun je dan weer geleidelijk naar extreem luid (40).
Natuurlijk ligt het ideale geluidsniveau nu net weer tussen die 32 en 33, argh!
Maar ik vraag mij serieus af of dit wel normaal is?
Anders breng ik hem meteen terug hoor ...
Dus, mede Muvo TX FM bezitters: graag wat feedback!