Toon posts:

[MCE 2005] Snelheid van DVD-Rom verlagen ivm herrie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden iets gelezen over een tooltje waarmee je de snelheid van de DVD-speler kunt verlagen zodat tijdens het kijken van een DVD film je niet helemaal gek wordt van de herrie omdat dat ding op uch-speed draait. Ik weet dat het iemand hier op dit forum was maar ik kan het bewuste bericht niet vinden (tja die search is ook niet alles he B) ), weet iemand nog welk tooltje dat was?

Ik heb me al helemaal het apenlazer gezocht op internet maar de twee tooltjes die ik heb gevonden zijn CDRomTool (Alleen ondersteunt die dus alleen CD-spelers en helaas geen DVD - in mijn geval de NEC DVD-RW 3500) en CDBreak alleen die is niet meer te downen op geen enkele manier (niet via de website want die is dood, niet via emule, niet via IRC, niet via... enfin niet dus!)

Dus als iemand een goude tip heeft!

Alvast bedankt.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Nero DriveSpeed?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, liep dus gewoon wat te slapen :Z , bedankt...

Alleen... met drivespeed kun je een drive tijdelijk 'trager' maken, maar het zou natuurlijk mooier zijn als je kun aangeven dat ie bij films (DVD) op 2x oid draait en bij CD's (want dan rip ik zi meestal) zo snel mogelijk. Of nog mooier je kunt het aangeven vanuit MCE das pas lachen...

Nog een idee? :P

• DiGyPh0
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 17:55
cd-bremse!

Is wel duitstalig, maar kost slechts 5 euro

π-♭