Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[pricewatch] producten bestaan niet?

Pagina: 1
Acties:

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik heb even een vraag over de price watch

ik ben dus opzoek naar een gamecube,
dus ik klik naar gameconsoles & hanhelds
druk op consoles waar vrolijk een 23 achterstaat,
komen er maar 6 tevoorschijn!
dit is al 3 dagen zo is dat mijn fout of ligt dat ergens anders?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Waarschijnlijk zijn er 17 producten waarvoor geen enkele shop een prijsvermelding heeft, waardoor ze niet in het overzicht verschijnen

Ook prijsloze producten weergeven

Zelfde fenomeen dat hier beschreven wordt

[ Voor 58% gewijzigd door Yoeri op 01-02-2005 17:59 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Yoeri schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:57:
Waarschijnlijk zijn er 17 producten waarvoor geen enkele shop een prijsvermelding heeft, waardoor ze niet in het overzicht verschijnen

Ook prijsloze producten weergeven

Zelfde fenomeen dat hier beschreven wordt
Hoe kan het dan dat producten 'opeens' geen pricewatch vermelding meer hebben?
een week of 2 geleden waren er nog een aantal winkels die het product aanboden, en nu opeens geen meer?
met cisco routers precies het zelfde?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

AMD_er schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 10:42:
[...]

Hoe kan het dan dat producten 'opeens' geen pricewatch vermelding meer hebben?
een week of 2 geleden waren er nog een aantal winkels die het product aanboden, en nu opeens geen meer?
met cisco routers precies het zelfde?
Prijzen zijn nu eenmaal aan verandering onderhevig, het heeft daarom weinig zin om de prijzen erg lang in de Pricewatch te laten staan, omdat de prijzen dan niet meer overeenkomen met de prijzen die de shop hanteerd.
Tweakers.net heeft dan ook per categorie een Time To Live ingesteld. Wanneer een prijs langer onveranderd blijft staan als de TTL wordt de prijs verwijderd.

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 00:38

John2B

I Love RAID5..!!

Op de PriceWatch FAQ zie ik nog geen vermelding van TTL en op hoelang die staat ingesteld.

Ben daar wel in geinteresseerd.

En ik neem aan dat het is toegestaan om de prijs aan te klikken en op te slaan als de prijs niet is gewijzigd en daarmee het produkt weer een nieuwe periode in de pricewatch te kunnen houden.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
John2B schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:43:
En ik neem aan dat het is toegestaan om de prijs aan te klikken en op te slaan als de prijs niet is gewijzigd en daarmee het produkt weer een nieuwe periode in de pricewatch te kunnen houden.
Jup, dat lijkt me wel. Anders zouden producten na het aflopen van de TTL verdwijnen, terwijl de prijs op zich nog kloppend is en dat is weer niet de bedoeling natuurlijk.

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 00:38

John2B

I Love RAID5..!!

Ik lees per categorie (daar is over nagedacht) dus een TTL per cat. en dus produkt afhankelijk.

En de tijd van de TTL is...voor b.v. I/O Controllers ?

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens mij staan die allemaal op 1 maand en dat is de standaard-TTL. Categorieën met snel fluctuerende prijzen hebben een TTL van 2 weken en categorieën die vrij weinig veranderen staan op 2 of soms zelfs 3 maanden.
Pagina: 1