19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
soldeerbout ?
kan je er bij komen met een bout. mischien dat je er dan een druppel tin op krijgt en het dicht is.
kan je er bij komen met een bout. mischien dat je er dan een druppel tin op krijgt en het dicht is.
ik was van de week bij de technische uni en daar zag ik een soort klei (kweet de naam nie meer t was iig van cfs) liggen die kei en kei hard werd zo hard dat je er gaten in waterleidingen mee kunt dichten.
Mischien heb je hier iets aan
Mischien heb je hier iets aan
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
Zoiets heet Kneedmetaal. Is best Moeilijk aan te komen volgens mij, maar bij de egte hobby zaak hebben ze het wel.
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
gebruiken ze ook niet van dat spul om een lekke uitlaat van een auto te repareren?mark10123 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:12:
Zoiets heet Kneedmetaal. Is best Moeilijk aan te komen volgens mij, maar bij de egte hobby zaak hebben ze het wel.
Van klussen krijg je grijze haren
Voor uitlaten heet dat spul Gun Gum dacht ik. Oranje blikjes, o.a. te verkrijgen bij [nospam]een grote auto materialen handel[/nospam] *kuch*Halfords*kuch*
Verwijderd
Dit kun je bij de meeste Doe het zelf zaken halen
bizon metaal lijm
http://www.bison.nl/NL/nl/view.do?UID=af993e0fc2c7dd2dc07c04
bizon metaal lijm
http://www.bison.nl/NL/nl/view.do?UID=af993e0fc2c7dd2dc07c04
Gaat dat kneedmetaal dan niet los? Dat Gun Gum voor de uitlaat doet het wel (eigen ervaring
en als het lijm is moet het natuurlijk wel tegen het water in de leidingen kunnen.
Denk dat de branden+soldeer de beste oplossing is.
Denk dat de branden+soldeer de beste oplossing is.
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Beste oplossing: Brander + soldeer
Makkelijkste en waarschijnlijk ook goedkoopste oplossing: Gungum + Gumgaasje met een ijzerdraadje, gungun in en over gaatje, gaasje om leiding heen en een beetje nat maken, daarna ijzerdraadje om gaasje heen en vast draaien. Kom nooit meer los
Makkelijkste en waarschijnlijk ook goedkoopste oplossing: Gungum + Gumgaasje met een ijzerdraadje, gungun in en over gaatje, gaasje om leiding heen en een beetje nat maken, daarna ijzerdraadje om gaasje heen en vast draaien. Kom nooit meer los
dat is weer anders dat heet gungum en dat het nergens te verkrijgen is slaat nergens op zelfs de gamma heeft 2 componentenstaalfenrir schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:32:
[...]
gebruiken ze ook niet van dat spul om een lekke uitlaat van een auto te repareren?
Adjust non olet, plerumque...
Pagina: 1