Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Evo 360 airplex te repareren?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-11 13:03
Ik heb vandaag iets heeeeel stoms gedaan.

Ik heb de schroeven van mijn radiator te ver door gedraaid met als gevolg dat er een gat in de leiding zit.

Weet iemand of dit goed valt te repareren? (het is koper)

Of gaat me dit geintje me weer dik 70 euro kosten?

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
soldeerbout ?

kan je er bij komen met een bout. mischien dat je er dan een druppel tin op krijgt en het dicht is.

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-10 15:25

casemodder

--->

ik was van de week bij de technische uni en daar zag ik een soort klei (kweet de naam nie meer t was iig van cfs) liggen die kei en kei hard werd zo hard dat je er gaten in waterleidingen mee kunt dichten.
Mischien heb je hier iets aan

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Zoiets heet Kneedmetaal. Is best Moeilijk aan te komen volgens mij, maar bij de egte hobby zaak hebben ze het wel.

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

mark10123 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:12:
Zoiets heet Kneedmetaal. Is best Moeilijk aan te komen volgens mij, maar bij de egte hobby zaak hebben ze het wel.
gebruiken ze ook niet van dat spul om een lekke uitlaat van een auto te repareren?

Van klussen krijg je grijze haren

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 17:24
Voor uitlaten heet dat spul Gun Gum dacht ik. Oranje blikjes, o.a. te verkrijgen bij [nospam]een grote auto materialen handel[/nospam] *kuch*Halfords*kuch* :+

Verwijderd

Dit kun je bij de meeste Doe het zelf zaken halen

bizon metaal lijm
http://www.bison.nl/NL/nl/view.do?UID=af993e0fc2c7dd2dc07c04

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:06

Lief Adje

Love is in the air

Ik had netzoiets met een radiator, met een soldeerbout wou het niet (had lang niet genoeg vermogen) Ik heb het opgelost dankzij een handige kennis met een brander + soldeer... Dat ging perfect :)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

hier in Huizen bij de praxis is er gewoon kneedmetaal te koop van bison voor een euro of 5

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11 22:07
Gaat dat kneedmetaal dan niet los? Dat Gun Gum voor de uitlaat doet het wel (eigen ervaring :) en als het lijm is moet het natuurlijk wel tegen het water in de leidingen kunnen.

Denk dat de branden+soldeer de beste oplossing is.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 13:20
Beste oplossing: Brander + soldeer
Makkelijkste en waarschijnlijk ook goedkoopste oplossing: Gungum + Gumgaasje met een ijzerdraadje, gungun in en over gaatje, gaasje om leiding heen en een beetje nat maken, daarna ijzerdraadje om gaasje heen en vast draaien. Kom nooit meer los :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50
ik heb mijn DD 80mm ook zo vernaaid en gefixxed

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:35
fenrir schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:32:
[...]

gebruiken ze ook niet van dat spul om een lekke uitlaat van een auto te repareren?
dat is weer anders dat heet gungum en dat het nergens te verkrijgen is slaat nergens op zelfs de gamma heeft 2 componentenstaal :D gewoon 2 stukjes kneden, aanbrengen en dicht

Adjust non olet, plerumque...

Pagina: 1