[BT+SP3i] Bluetooth Software License Does Not Include

Pagina: 1
Acties:
  • 830 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Topicstarter
Spullen:

- Qtrek BT radio/dongle
- Imate SP3i

Na installatie van Active Sync en juiste installatie van Qtrek BT dongle het volgende;

Het BT teken is rood gekleurd, wanneer ik op BT starten klik de volgende mededeling: ''your blutooth software license does not include with this bluetooth device [6]''. Na op OK geklikt te hebben wordt je gevraagd aan te geven waar deze zich bevind. Ik zoeken natuurlijk, niks gevonden.

Wat doe ik hieraan? Heb hier op GoT gezocht en geen antwoord gevonden. De PC vind de telefoon wel. De settings in de telefoon, hij staat op ''Discoverable''. Verder niet aan de instellingen gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 11:23
Bij de laatste Widcomm drivers is een licentie vereist. Deze heb je gekregen bij aanschaf van je
BT dongle. Kijk even op de cd of papierhandel die erbij zat. Normale procedure is dat hij de code vraagt tijdens de installatie... is dat bij jou niet gebeurd?

Als je Windows XP SP2 hebt, en de Microsoft drivers hebt gebruikt, kun je die er het beste af gooien en de drivers (kijk voor eventuele updates voor WXP2 op de site van fabrikant) van de fabrikant zelf gebruiken.

Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jerome! schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:59:
Bij de laatste Widcomm drivers is een licentie vereist. Deze heb je gekregen bij aanschaf van je
BT dongle. Kijk even op de cd of papierhandel die erbij zat. Normale procedure is dat hij de code vraagt tijdens de installatie... is dat bij jou niet gebeurd?

Als je Windows XP SP2 hebt, en de Microsoft drivers hebt gebruikt, kun je die er het beste af gooien en de drivers (kijk voor eventuele updates voor WXP2 op de site van fabrikant) van de fabrikant zelf gebruiken.

Succes ermee
Ik heb een CD erbij gekregen met de Widcomm drivers erop. Tijdens installatie is er nooit om een code gevraagt.

Trouwens Widcomm versie 1.4.2.10

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 45135 op 01-02-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kickje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kheb de Widcomm drivers, 1.4.3.4. ergens van het net geplukt.
Een rood BT symbool betekent dat de dongle niet herkend of niet goed geïnstalleerd is, dit kun je ook in apparaatbeheer zien.
Als hij wit is, is er geen BT device verbonden, als hij groen is wel.
Bij mij brandt de led op de dongle continu als XP nog niet gestart is, eenmaal gestart knippert hij langzaam.
Voor de drivers is geen licentie o.i.d. nodig, na installeren werken ze meteen goed.
Win XP zou wel zelf een driver erop gezet kunnen hebben die conflicteert met de Widcomm driver.
M$ zegt trouwens dat indien een actieve BT driver wordt gevonden, XP niet de eigen driver installeert.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Speedy-Andre schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:44:
Kheb de Widcomm drivers, 1.4.3.4. ergens van het net geplukt.
Een rood BT symbool betekent dat de dongle niet herkend of niet goed geïnstalleerd is, dit kun je ook in apparaatbeheer zien.
Als hij wit is, is er geen BT device verbonden, als hij groen is wel.
Bij mij brandt de led op de dongle continu als XP nog niet gestart is, eenmaal gestart knippert hij langzaam.
Voor de drivers is geen licentie o.i.d. nodig, na installeren werken ze meteen goed.
Win XP zou wel zelf een driver erop gezet kunnen hebben die conflicteert met de Widcomm driver.
M$ zegt trouwens dat indien een actieve BT driver wordt gevonden, XP niet de eigen driver installeert.
Kun je aangeven waar je deze vandaan hebt, ik zoek me een ongeluk. Ik denk dat het BT logo roodgekleurt is omdat de dongle idd niet herkent wordt. Vandaar ook het 'license' verhaal.
Pagina: 1