Toon posts:

HP Deskjet 695c Resetten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb onlangs een nieuw patroon gekocht. Een navulpatroon dus. Dat deed het prima, maar nu herkent hij hem ineens niet meer. Als ik mn oude patroon erin doet, dan ziet hij die wel.

Weet iemand hoe ik mijn printer kan resetten zodat hij het patroon wel herkent.

Ik heb geprobeerd om een tijd zonder stroom te laten staan, geen resultaat.
Omwisselen oude en nieuwe patroon, geen resultaat.

Groetjes gerrit.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Contactpunten en geleidelint goed schoonmaken. HP support bellen, HP supportpages lezen.

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10-2025

TricTrac

=;-)

Bij navulpatronen gebruiken ze de oude printkop die op de cartridge zit gewoon weer opnieuw.. Dit ding verslijt dus gewoon. De kans bestaat dat je kop inmiddels zo "verrot" is geworden dat hij nu niet meer werkt en dus ook niet meer door de printer herkent wordt.
Als het goed is kan je die dingen terug brengen naar de winkel en dan krijg je een nieuwe.. Ten minste.. Het is meestal met die navul dingen zo: "niet goed, nieuw patroon".

Of heb je zo'n ding waarmee je met zo'n injectie naald moet knoeien? Misschien geld het bovenste verhaal over de kop dan nog.. de rest uiteraard niet denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door TricTrac op 01-02-2005 17:00 ]

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

orca

Zwem goed, Broeder.....

meerdere catridges gebruiken, ik denk (even uit mijn achterhoofd) dat de printer een maximum heeft aan het aantal catridges waar ie de info van kan vasthouden. als er dan een 'nieuwe' cartridge aan toegevoegd wordt dan laat ie de info van de oudste vallen..

pas als de cartridge niet meer herkend wordt als een die leeg zou moeten zijn dan gaat het wel goed...

als ze versleten zijn dan printen ze niet meer goed, en dat zie je vanzelf wel.
mijn ervaring is dat ze ongeveer 10 bijvullingen meegaan (als ze maar NOOIT moeten printen zonder inkt)

[ Voor 22% gewijzigd door orca op 01-02-2005 17:01 ]

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:40
De 69x serie heeft geen beveiliging, je hebt dus gewoon smerige contactpunten.
De HP Deskjet 6xx serie maakte er altijd een behoorlijke smeerboel van (de 7xx, 8xx en 9xx series ook trouwens, maar niet zo erg als de 5xx en 6xx :X). Grote kans dat je gewoon aangekoekte rotzooi aan je contactpunten hebt zitten. Even flink schoonmaken met een doekje.

De enige beveiliging in de 6xx series is bij de goedkopere modellen met de 20ml patronen: behalve een net iets anders zittend nokje, zit er nog een extra contactpuntje op de print om te detecteren of er een fotopatroon, een klein zwart patroon of een groot patroon in zit. Dit contactpuntje afplakken en je printwagen passend maken voor de 51629A was voldoende, en voor zover ik weet de enige beveiliging op de 6xx series.