Om maar gelijk met de deur in huis te vallen:
GoT search leverde niets op, google al des te minder.
Heb namelijk nogal een gecompliceerd probleem:
Laats van een vriend een aantal onderdelen gekregen zodat ik thuis een servertje op kan zetten.
Gaat om de onderdelen:
AMD Athlon XP2500+ (Barton Core)
2x Kingston KVR333X64C25/256 MB DDR RAM
Asus A7V8X
MSI KM4M
Zoals sommigen al merken 2 moederboardjes dus.
Nou wilde ik de asus gaan gebruiken omdat deze een groter aantal pci sloten heeft dus cpu geinstalleerd, 2 reepjes ram erin, videokaartje dat ik nog had erin en gaan. Maar je raad het al, de monitor bleef in standby staan. Verder kwamen er ookgeen foutmeldings-piepjes oid.
Dus ik dacht, dan maar het msi bordje alles netjes overgezet maar weer geen beeld, ook onbard vga van dat bordje bleef uit.
andere dingen die ik gebprobeerd heb:
- 1 reepje per keer gebruiken van de ram
- 3 verschillende vieokaarten
- 2 verschilldende beeldschermen
- zwaardere voeding gebruikt (Zallman 300w / Tagan 550w)
- MSI plankje is nog in garantie dus daar mee terug naar de winkel, heb nu een nieuw en werkt ook niet.
Ik dacht dus als moederboard en vga kaart goed zijn dan zal het wel aan de ram of cpu liggen.
Alleen komt de cpu uit een backup server van ons bedrijfje en die draaide tot het moment dat ik alles uitschakelde om te demonteren gewoon goed en gaf deze ook beeld.
De ram komt uit mijn maat zijn eigen pc omdat hij het nu ging upgraden naar 2x 512 dus de ram is ook gewoon goed lijkt mij
Wat zou het nu nog in godsnaam kunnen zijn? Alvast bedankt voor de reaties
GoT search leverde niets op, google al des te minder.
Heb namelijk nogal een gecompliceerd probleem:
Laats van een vriend een aantal onderdelen gekregen zodat ik thuis een servertje op kan zetten.
Gaat om de onderdelen:
AMD Athlon XP2500+ (Barton Core)
2x Kingston KVR333X64C25/256 MB DDR RAM
Asus A7V8X
MSI KM4M
Zoals sommigen al merken 2 moederboardjes dus.
Nou wilde ik de asus gaan gebruiken omdat deze een groter aantal pci sloten heeft dus cpu geinstalleerd, 2 reepjes ram erin, videokaartje dat ik nog had erin en gaan. Maar je raad het al, de monitor bleef in standby staan. Verder kwamen er ookgeen foutmeldings-piepjes oid.
Dus ik dacht, dan maar het msi bordje alles netjes overgezet maar weer geen beeld, ook onbard vga van dat bordje bleef uit.
andere dingen die ik gebprobeerd heb:
- 1 reepje per keer gebruiken van de ram
- 3 verschillende vieokaarten
- 2 verschilldende beeldschermen
- zwaardere voeding gebruikt (Zallman 300w / Tagan 550w)
- MSI plankje is nog in garantie dus daar mee terug naar de winkel, heb nu een nieuw en werkt ook niet.
Ik dacht dus als moederboard en vga kaart goed zijn dan zal het wel aan de ram of cpu liggen.
Alleen komt de cpu uit een backup server van ons bedrijfje en die draaide tot het moment dat ik alles uitschakelde om te demonteren gewoon goed en gaf deze ook beeld.
De ram komt uit mijn maat zijn eigen pc omdat hij het nu ging upgraden naar 2x 512 dus de ram is ook gewoon goed lijkt mij
Wat zou het nu nog in godsnaam kunnen zijn? Alvast bedankt voor de reaties