[MUIS] MX500 scrolled uit zichzelf

Pagina: 1
Acties:

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:45
Ik ben al een aantal maanden (12+) in het bezit van een MX500. Nu wou ik net ff chilll internetten en alles srollde vanzelf. Dus ik denk wtf :? . Ik trek mijn muis er uit en het scrollen stopt. Dus ik draai mijn muis open en maak het scrollwieltje schoon, zit nog wel es wat huidvet op.

Ik verbind de muis opnieuw met mijn laptop en opnieuw gebeurt het. Ik trek de muis er weer vanaf en kreeg het vermoeden dat die snel-scroll toetsjes (onder het scrollwieltje) dwars deden. Dus ik die module er uit gehaald en NOG STEEDS scrolttie vanzelf.

Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen? Als ik de MX500 afkoppel is alles weer normaal

Laptop = Acer 2015WLMi, centrino enzo

verder heb ik dit nog nooit gehad en heb geen testbak, maar het lijkt me een muisprobleem

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 15:57
voor de lol de muis al op een andere puter geprobeerd?

• 418O2
ik heb geen prutsbak, dus dat ging niet.

ik heb het opgelost, maar is geen cleane manier. Ik heb die knopjes er gewoon afgesloopt, dus hij doet het weer, maar die knopjes liggen er af
edit

toch niet

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 01-02-2005 16:12 ]

Verwijderd

draadje van je scroll losknippen :|

no comment at all...

ik heb dat ook wel eens maat gewoon ff opnieuw opstarten was bij mij genoeg..

• 418O2
mocht niet baten

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:23

breinonline

Are you afraid to be known?

Scan je laptop eens op spyware en virussen? Aangezien je je muis al uit elkaar hebt gesloopt lijkt het meer op een software probleem of een hardwareprobleem met aansluiting op de laptop. Is het PS/2 of usb?

Je kan ook nog even knoppix downloaden, branden en van de cd starten om uit te zoeken of het een software of hardware probleem is.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• 418O2
het is geen spyware/virus, want als ik de muis afkoppel is het niet meer zo, werk nu met een andere muis

• 418O2
ik heb het al

er zit een oogje bij het scrollwieltje. Die "scanned" of het wieltjes beweegt. Die was vies, want na het schoonmaken was het euvel verholpen
Pagina: 1