Ik heb hier een tft scherm liggen waar ik een beamer van aan het maken ben.
Nou zit er op de controller een kabeltje wat verloopt naar een molex connector, en
zodra je deze op een molex van je pc voeding aansluit krijgt het lcd dus 12 volt.
Nu wil ik het lcd kunnen gebruiken bij mijn Xbox, dus geen zin om elke keer mijn pc aan te zetten voor stroom, en het is niet mogelijk ivm afstand ertussen.
Dus nu zoek ik een vervanging voor deze molex.
Ik heb wat transformators/adapters (wat is het verschil?)
getest, en wat bleek.
Ik had een verstelbare van 3 tot 12 volt, deze was blijkbaar kaas en gaf op de 12 volt
22 volt als uitgang
Nu heb ik hier nog een ehr AC adaptor
pri : 230 ~ 50 HZ 13 VA
sec; 12 V --- 0.5 A
dit ding maakt volgens mij van de 230 uit de muur 12 volt gelijkspanning, hetzelfde
als wat uit de molex connector komt dacht ik.
Dus ik de volt meter erop, wat blijkt... 19 volt :-s
hoe en waar kan ik nou een goede trafo/adaptor of whatever vinden om dat TFT aan te sturen?
Nou zit er op de controller een kabeltje wat verloopt naar een molex connector, en
zodra je deze op een molex van je pc voeding aansluit krijgt het lcd dus 12 volt.
Nu wil ik het lcd kunnen gebruiken bij mijn Xbox, dus geen zin om elke keer mijn pc aan te zetten voor stroom, en het is niet mogelijk ivm afstand ertussen.
Dus nu zoek ik een vervanging voor deze molex.
Ik heb wat transformators/adapters (wat is het verschil?)
getest, en wat bleek.
Ik had een verstelbare van 3 tot 12 volt, deze was blijkbaar kaas en gaf op de 12 volt
22 volt als uitgang
Nu heb ik hier nog een ehr AC adaptor
pri : 230 ~ 50 HZ 13 VA
sec; 12 V --- 0.5 A
dit ding maakt volgens mij van de 230 uit de muur 12 volt gelijkspanning, hetzelfde
als wat uit de molex connector komt dacht ik.
Dus ik de volt meter erop, wat blijkt... 19 volt :-s
hoe en waar kan ik nou een goede trafo/adaptor of whatever vinden om dat TFT aan te sturen?