56k modem wil geen hotmail.com laden :?

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-02 22:01

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit al een poosje met een probleem. De computer van m'n pa (winxp) zit via een 56k modem aan het internet (gratis account van Castel). Dit werkte allemaal naar behooren, al _jaren_ zelfs. Tot een paar weken geleden, rond de kers vakantie.

Het proleem is dat het laden van hotmail.com gewoon niet meer lukt. Alle andere sites werken wel en ook met de normale snelheid maar bij hotmail duurt het laden gewoon langer dan 10 minuten (ff een venster open laten staan tijdens surfen). Het inlog scherm gaat nog wel redelijk vlot maar daarna komt er niks meer van. Het ligt niet aan het account want op andere computers werkt het wel gewoon (niet via zelfde i-net lijn).

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? Er komt dan toch een ssl verbinding, kan die fout zijn? Er staat geen virus om de computer volgens de laatste definities van Norton. Ook volgens Ad-aware is alles schoon.

Alvast mijn dank, en dat van mijn pa ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

offtopic:
Toepasselijke signature :P

Probeer eens in te bellen via KPN DirectInternet. Is ook gratis, en als dat ook niet werkt kun je al uistluiten dat het aan de provider ligt. :)
Verder moet ik overigens zeggen dat ik Hotmail hier op m'n 8mbit ADSL verbinding ook behoorlijk traag vind af en toe, dus aan de verbindingssnelheid zal het ook niet vlug liggen.

Tesla Model Y RWD (2024)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-02 22:01

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.

Het zou toch raar zijn als het aan de provider zou liggen? Maar ik zal het eens proberen (weekend). En zelfs 's nachts is het nog zo dat de site niet te laden is, dus het lijkt me niet dat het komt om dat hotmail de gegevens telangzaam verstuurd of een capaciteits probleem.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Rond die tijd heeft Hotmail iets gerommeld waardoor enorm veel mensen problemen hadden om in te loggen. Moet met de search wel iets van terug te vinden zijn. Globaal genomen was er geen echte oplossing voor dit probleem.