Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ik ben zelf niet zo'n fan van mod's maar je kunt eens gaan zoeken op internet, www.planetunreal.com is een mooi startpunt...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
En kijk us bij Infiltration. Is wel niet zo'n actie-mod maar alleen tegen bots, geen muziek om je af te leiden, practisch geen geluid, totdat BAF!! een 7.92 in je flikker. "WTF!!, waar kwam die gast vandaan?" 
Ook bij planetunreal.
ps DaCrEaTiV!! je icon zegt me dat er weer een servertje down is (of ben jezelf aant kloten?
)
Ook bij planetunreal.
ps DaCrEaTiV!! je icon zegt me dat er weer een servertje down is (of ben jezelf aant kloten?
De drie groten: Tactical Ops, Infiltration en Strike Force... waarbij ik zelf een TacOps fan ben.
Verder heb je nog een paar kleine mutators/mods (AgentX bv) met real life wapens.
Verder heb je nog een paar kleine mutators/mods (AgentX bv) met real life wapens.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Pagina: 1