Toon posts:

[PC] Mafia problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net voor 9,99 bij Dixons Mafia gekocht. Geweldig spel. Alleen het werkt niet helemaal....

Heb hem netjes geinstalleerd etc maar als ik in de game kom dan ziet mijn beeld er vrij weirdo uit.. Mijn player zit links in beeld, en wat ik ook doe, ik ken schuin langs hem af richting grond... heb al alles geprobeerd maar niets werkt. Aan mn comp zal het neem ik aan niet liggen?!!?

AMD Athlon 64 3000+
Nvidia GForce FX Go 5700
512 MB Ram

Iemand ooit dit probleem mee gemaakt met dit spel?!?!?

Verwijderd

Probeer eens wat resolutie settings te veranderen ofzo.
Of update je video kaart driver eventjes (indien deze verouderd is).

Ik zelf speel geen Mafia oid, maar zoiets is meestal het geval wel.

Succes ermee :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben ff die Nvidia driver aan het downen.... maar blijf het vreemd vinden... Mn laptop is nog geen jaar oud... dat spel al 3 jaar..

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 19:25

Blauw

De Schreeuw

Volgens mij zijn er op de mafia city of lost heaven website ook al wel updates verschenen om eea te verhelpen. Heb je die al gedownload? (trouwens, geweldig spel ja)

Verwijderd

Topicstarter
Blauw schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:02:
Volgens mij zijn er op de mafia city of lost heaven website ook al wel updates verschenen om eea te verhelpen. Heb je die al gedownload? (trouwens, geweldig spel ja)
Zover is heb kunnen vinden staat er alleen 1 patch.... waar kan ik die andere zooi vinden??

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 13:49
Ik had ook problemen met Mafia, totdat ik de W-buffer uitzette. Dat is een optie in de graphics settings (onder advanced dacht ik, het is al even geleden :)). Leek net alsof er niks goed gerenderd werd dat verder dan een meter van de camera af was. Misschien moet je dat eens proberen.

En je probleembeschrijving is nogal vaag. Welk dialect moet ik kennen om 'ik ken schuin langs hem richting grond' te snappen?

Verwijderd

Topicstarter
LiToKi schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:09:
Ik had ook problemen met Mafia, totdat ik de W-buffer uitzette. Dat is een optie in de graphics settings (onder advanced dacht ik, het is al even geleden :)). Leek net alsof er niks goed gerenderd werd dat verder dan een meter van de camera af was. Misschien moet je dat eens proberen.

En je probleembeschrijving is nogal vaag. Welk dialect moet ik kennen om 'ik ken schuin langs hem richting grond' te snappen?
Probleem opgelost!!

Had dus die driver gedownloaded, en heb meteen na reboot triple buffering en vertical synchronization aangezet. Weet niet welke van de twee het m deed, maar ik hang met de camera weer centraal achter mijn speler.

Ik bedoelde dus dat Mijn view op het spel 45 graden was gedraaid, ofwel, ik zag mijn speler niet in het midden maar links in beeld tegen de rand aan, en wanneer ik bijvoorbeeld draaide dan zag ik de muren verdwijnen en zag ik mijn bureaublad....

Iedereen thanks voor de hulp!

Verwijderd

Achteraf nog even een tikje richting -> Spielerij - Problemen & Vragen :)
Pagina: 1