unreal tournament goty start niet meer op: critical error

Pagina: 1
Acties:

• boblelie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 09:35
UT heeft het altijd gedaan op deze pc, totdat hij het op een dag niet meer wilde. :'(
ik dacht dat format c: wel zou helpen maar het mocht niet baten. 8)7
installen gaat prima maar als je dan de boel wilt gaan opstarten krijg je de volgende error:

http://www.boblelie.freeler.nl/UT%20error.JPG

verschillende updates geprobeerd maar niks helpt.

iemand hier bekend mee, of zegt de error je wat?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:40

r0b

bobje_2 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:46:
UT heeft het altijd gedaan op deze pc, totdat hij het op een dag niet meer wilde. :'(
ik dacht dat format c: wel zou helpen maar het mocht niet baten. 8)7
installen gaat prima maar als je dan de boel wilt gaan opstarten krijg je de volgende error:

http://www.boblelie.freeler.nl/UT%20error.JPG

verschillende updates geprobeerd maar niks helpt.

iemand hier bekend mee, of zegt de error je wat?
v436?
Safe mode veranderd? (Direct3d ipv OpenGL of andersom)
Al gezocht op Google naar deze error? (of i.i.g. een deel ervan)

• boblelie
ja sorry dat ik het er niet bij had vermeld maar heb me al rot gezocht (ben alleen niet zo'n goede zoeker)
en safe mode werkt ook niet, software render ook niet.
en ook al ge update ja, naar onder andere 436.

snap er niks van, na de format c: deed ie het nog niet en er is geen hardware veranderd (helaas)

• boblelie
aangezien niemand meer antwoord, hier mijn specs:

athlon XP 2000+ @ 2400+
asrock k7s8x (ja ik weet het)
leadtek geforce fx 5200
256 mb DDR
soundblaster live 1024
en nog de andere zooi die niet van belang is.

ik hoop echt dat iemand met een oplossing kan komen want het blijft toch een leuk spel en het zou jammer zijn als het niet meer te fixen is.

Dat er niemand reageerd is niet een reden om dit topic binnen 24 uur te kicken :{ Gebruik in het vervolg dus het edit-knopje als je nog iets toe te voegen hebt aan je laatste reactie ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 01-02-2005 18:05 ]

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 16:17

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

ik zou aanraden om je drivers van je videokaart te veranderen

ik ben bekend met die fout maar dan crashed mij UT en vervolgens kan ik gewoon verder spelen dus snap niet dat je de hele tijd deze fout krijgt...

als de driver "change" niet werkt (verouder of vernieuwde drivers ff mee rommelen) update ut dan es naar 4.51.... :/

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

• boblelie
hmm 451 eens proberen
lijkt me sterkt dat het de drivers zijn, heb al aardig wat nieuwen erop gezet, maarja alles kan natuurlijk

• Eagle666
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11 15:19
Ik weet niet of je de oplossing nu onderhand gevonden hebt maar ik wel! :) Ik zat met precies hetzelfde probleem, precies dezelfde foutmelding en niets dat ik deed hielp. Versie 4.51 is alleen voor het draaien van een server dus daar heb je niets aan voor het gewone spel. Ik heb zelf mijn video drivers geupdate, mijn geluidskaart drivers, alle patches geinstalleerd, directX geupdate, maar niets hielp. Maar.... na lang zoeken liep ik tegen iets compleet achterlijk aan: Iemand zei hetzelfde probleem te hebben gehad en had het opgelost door zijn Logitech Keyboard drivers uit te schakelen!!!! :? Waardeloos, ik heb dus aan mijn laptop een draadloos toetsenbord en muis hangen van... Logitech ja! Gewoon die iTouch van logitech uit de startupsectie van het register halen (of deinstalleren waarschijnlijk) en probleem opgelost! Nu draait mijn UT wel! 8) Ik kan nu alleen niet al die extra programmeerbare toetsen van mijn toetsenbord gebruiken :( Was net zo gemakkelijk die sneltoetsen voor mail, browser, geluidsvolume en calculator.

Nou Logitech, jullie worden bedankt! 8)7
Pagina: 1