Voeding kapot ? (computer reboot steeds)

Pagina: 1
Acties:

• djbokkeman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-02-2023
Ik heb een computer die nu steeds reboot ik heb windows xp er nieuw op gezet en een nieuwe cpu cooler gekocht om de boel wat koeler te houden. De problemen blijven toch bestaan. Na een tijdje in windows te zitten reboot hij gewoon zonder wat te zeggen. ook de optie rebooten bij fout heb ik uitgezet maar daar luistert hij niet naar. Er zit geen modem in de computer die dit evt kan veroorzaken. Ik heb geheugen vervangen met ander soort geheugen maar ook geen beter resultaat. Na vele malen zoeken op het got forum heb ik ook gelezen dat het wel is aan de voeding kan liggen. Ik heb dit uit de bios kunnen halen.

vcore 1.78
3.3v 3.00
5v 5.05
12v 12.24

Is de 3.3v te laag ? en de 12v te hoog ?

• The Chemist470
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-02 18:47
Is het geen temp probleem met je processor. Heb zelf ook dit probleem gehad. Kijk even in de bios wat je temp van de proc is. Bij te hoge temps, nieuwe pasta op je koeler en nog maals proberen.

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 06:52
kijk eens of niet toevallig 1 vd condensators aan het lekken is op je moederbord

• djbokkeman
Na een tijdje memtest draaien zit de temp van cpu op 35 graden. heb het wel is 40 graden zien worden. Lijkt me niet echt een probleem ? edit:ook geen lekende condesator te zien op moederbord. het gaat hier oom een athlon 1ghz. met een dimm van 512mb en 128mb. beide meerdere keren verwisseld. memtest geeft ook geen fouten aan.

[ Voor 42% gewijzigd door djbokkeman op 01-02-2005 13:25 ]

• djbokkeman
Ow sorry. op sommige condensators zit iets oranje op. ziet er niet nat uit ofzo gewoon heel droog. of betekent dit toch dat ie lekt ? Alvast bedankt!!

• djbokkeman
Iemand ??

Op het moederbord (MSI) Branden alle lampjes groen tijdens het opstarten..

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

djbokkeman schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:23:
Iemand ??

Op het moederbord (MSI) Branden alle lampjes groen tijdens het opstarten..
Welk type mobo?
Als het een k7T serie is dan zijn je elco's d00d :P
Zeker als er iets oranjes op zit (en dit geen stift is) :X

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-02 21:47

link_mario

Ofwa?

Hmmm probleem komt me bekend voor( Ken iemand via MSN, en zijn pc reboot steeds..dit licht aan de Nforce drivers...maar daar gaat 't hier niet over)...Geeft windows XP geen melding van welk aparaat de schuldige is?
Dat doet ie hier iig wel, Meestal is 't de GeForce2 GTS....
Hoor je ook dat sommige apparaten stil vallen?(Bijv. dat je HDD niet meer spint ofzo...en weer gaat spinnen zodra die BIOS hem gaat zoeken?)

• djbokkeman
Jah idd tis er zo 1. Ag balen!! Vooral omdat er niet veel van die dingen te koop zijn..

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

djbokkeman schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:32:
Jah idd tis er zo 1. Ag balen!! Vooral omdat er niet veel van die dingen te koop zijn..
MSI K7T kapot door lekkende condensatoren *pics*

Lees dit es door :)
En als je niets meer te doen hebt deze: Project Florida - A motherboard is reborn :+

[ Voor 15% gewijzigd door Atlas op 01-02-2005 14:35 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Pagina: 1