traktor scratch!
Verwijderd
ja ik heb em er op en ik had eerst 143,7 FPS met een Asus V7700 GeForce2 in quake 3 time demo en nu 151,4 FPS dus er enige vooruitgang
Verwijderd
icje, ik las in een oud topic dat je met een geforce 1 DDR, duron700@9xx en een ibm hd 69xx 3dmarks haalde, hoe doe je dat 
(debiel-in-inrichting haal met z'n:
duron700@1017(9*113)
128mb pc133 @ 150 cas2-2-2
seagate ATA 66 7200 rpm
creative geforce 1 DDR 32mb @150/340
maar 6172 3dmarks :(:(
)
die geforce is een quadro geworden
(debiel-in-inrichting haal met z'n:
duron700@1017(9*113)
128mb pc133 @ 150 cas2-2-2
seagate ATA 66 7200 rpm
creative geforce 1 DDR 32mb @150/340
maar 6172 3dmarks :(:(
die geforce is een quadro geworden
Verwijderd
met die via busmastering onder win2k,
zijn dan nog steeds al je devices ineens zogenaamd SCSI ?
want dat vind ik wel zo iritant en onafgewerkt :(((
zijn dan nog steeds al je devices ineens zogenaamd SCSI ?
want dat vind ik wel zo iritant en onafgewerkt :(((
Dat ze 'zogenaamd' SCSI zijn is normaal, ook onder Win9x/ME (als je de VIA busmaster drivers installeert tenminste). Ik weet niet of het komt door slordigheid, volgens mij heeft iets te maken met dat ATAPI overeenkomsten heeft met SCSI oid ...
Verwijderd
wat d8 je er van dat icje es wat geld had? of nog nooit bij stil gestaan?Op zaterdag 06 januari 2001 17:40 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
icje, ik las in een oud topic dat je met een geforce 1 DDR, duron700@9xx en een ibm hd 69xx 3dmarks haalde, hoe doe je dat
Ok. die drivers zijn dus te halen bij www.viahardware.com en bij http://www.charnleys.co.uk/nvmax/ . Nu had ik die 4.26 een keer geinst.. maar toen deed me hd heel erg traag (w2k). op m'n ntfs schijf super snel, maar onder fat32 duurde het verwijderen van een filetje van 1 mb maar liefst 1 minuut of meer.. en me cdroms deden het niet.! dus ik wil dit niet nog een keer meemaken!
dussu.. niemand probs met 4.27?
me sys config below..!
dussu.. niemand probs met 4.27?
me sys config below..!
traktor scratch!
Verwijderd
"by the way", ik houd je niet in de gaten, maar las de 3dmark scores nog eens door.Op zaterdag 06 januari 2001 19:04 schreef icje het volgende:
by the way "debiel-in-inrichting" houd jij mij in de gaten
daar zat ik idd niet aan te denken, omdat je een ongeveer gelijke config hebt/had en ik 800-900 punten lager haal. :(Op zaterdag 06 januari 2001 19:03 schreef icje het volgende:
[..]
wat d8 je er van dat icje es wat geld had? of nog nooit bij stil gestaan?
Gisteren gedowned en over de 4.24 heengegooid.
Dit omdat ik enige problemen had met deze ide-drivers (harde schijf was niet meer te vinden in apperaatbeheer,dus geen dma66)
Nu staat ie er weer maar als ik dma nu aan ga vinken geeft ie een blauw scherm bij opstarten (kan kernel386.niet vinden),dus in veilige modus weer uitgeschakeld.
Sisoft sandra loopt vast bij de harde schijf benchmark,en soms ook algehele vastlopers.
Voor grafische shit maakt het idd niet uit,blijft hetzelfde.
Over het algemeen goede drivertjes lijkt me zo,behalve dan dat geklooi met die harddisk maar dat zal wel aan mij liggen...
Dit omdat ik enige problemen had met deze ide-drivers (harde schijf was niet meer te vinden in apperaatbeheer,dus geen dma66)
Nu staat ie er weer maar als ik dma nu aan ga vinken geeft ie een blauw scherm bij opstarten (kan kernel386.niet vinden),dus in veilige modus weer uitgeschakeld.
Sisoft sandra loopt vast bij de harde schijf benchmark,en soms ook algehele vastlopers.
Voor grafische shit maakt het idd niet uit,blijft hetzelfde.
Over het algemeen goede drivertjes lijkt me zo,behalve dan dat geklooi met die harddisk maar dat zal wel aan mij liggen...
Verwijderd
icje, hoe doe je dat?? (die hoge 3dmark scores)Op zondag 07 januari 2001 15:04 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
[..]
"by the way", ik houd je niet in de gaten, maar las de 3dmark scores nog eens door.
[..]
daar zat ik idd niet aan te denken, omdat je een ongeveer gelijke config hebt/had en ik 800-900 punten lager haal. :(
Verwijderd
Gewoon een beetje klooien joh! Beetje in bios rommelen met geheugensettings, cas latency, 4-way interleaving enzo...
En natuurlijk de vid.kaart zelf overklokken, download daarvoor de file COOLBITS.REG of powerstrip.
top3 powerboosts voor 3dmark
1. Proc. overklokken. (het liefst via FSB)
2. Vid. kaart overklokken
3. Geheugen overklokken.
En natuurlijk de vid.kaart zelf overklokken, download daarvoor de file COOLBITS.REG of powerstrip.
top3 powerboosts voor 3dmark
1. Proc. overklokken. (het liefst via FSB)
2. Vid. kaart overklokken
3. Geheugen overklokken.
Verwijderd
werken prima die drivers..
betere prestatie in q3...fps van 100.8 gemiddeld met een timedemo..en 6000 3dmarks...dus vooral met winme...gebruiken..>:)
betere prestatie in q3...fps van 100.8 gemiddeld met een timedemo..en 6000 3dmarks...dus vooral met winme...gebruiken..>:)
Verwijderd
VIA 4.27 zijn goed, een stuk sneller als 4.24 en 4.25...
Ik heb ze er nu een paar dagen op staan in ieder geval, enb ik ben tevreden.
P.S. weet iemand waarom je blauwe schermen krijgt als je de VIA IDE drivers installeerd in WinME op een K7T Pro2 van MSI?
Ik heb ze er nu een paar dagen op staan in ieder geval, enb ik ben tevreden.
P.S. weet iemand waarom je blauwe schermen krijgt als je de VIA IDE drivers installeerd in WinME op een K7T Pro2 van MSI?
Zijn zo ook duidelijk beter dan .26? Nu ben ik eindelijk stabiel dus ik wil geen rotzooi.
Wreckerrm
Wreckerrm
heeft iemand ze al getest voor w2k?
traktor scratch!
Verwijderd
Wat dachten jullie van 4.28 ? ik draai 'm nu bijna 2 uur niets vastlopers en alles gaat nog lekker vloeiend
Verwijderd
Hoe installeren jullie die zooi? eerst video drivers deinstalleren? of gelijk er over heen?
Pagina: 1