Ik ben nu al een paar dagen bezig met windows xp te instaleren.
Van de specs die je onder me naam ziet staan heb ik nu dit laten draaien omdat de installatie niet werkte:
Asus A7N8X-X
amd athlon xp 2500 (niet overclocked)
Leadtek Geforce 4 ti 4200 64 mb
256 ddr geheugen (ipv 512)
Seagate Baracuda VI 80GB hdd
Nu heb ik geprobeerd om win xp, xp sp1, xp sp2 te instaleren. Ik heb dit allemaal geprobeerd dmv booten vanaf de cd. Echter krijg ik bij allemaal dezelfde foutmeldingen!
Ik boot dus vanaf cd, dan formateer ik de harddisk. maak er 3 partities van, c,d,e. C formateer ik dan weer in NTSF en daar laat ik windows op instaleren. Hij kopieert alle bestanden hierna erop en dan druk ik op enter om te rebooten.
Hierna krijg ik weer de optie Boot from CD, press any key to boot from cd.....
Dit doe ik NIET en ik krijg de error: Error loading operating system.
Als ik WEL op een knop druk, dan ga ik weer naar hetzelfde scherm waar ik partities aan kan maken en dat windows opnieuw alle bestanden op de hard disk gooit.
Ik weet echt niet hoe dit kan, heb al zovaak xp geinstalleerd, maar dit heb ik nog nooit gehad.
Iemand ervaring met deze vage probleem.
ps. me boot staat zo ingesteld
1e: floppy
2e cd-rom
3e: harddisk0
Van de specs die je onder me naam ziet staan heb ik nu dit laten draaien omdat de installatie niet werkte:
Asus A7N8X-X
amd athlon xp 2500 (niet overclocked)
Leadtek Geforce 4 ti 4200 64 mb
256 ddr geheugen (ipv 512)
Seagate Baracuda VI 80GB hdd
Nu heb ik geprobeerd om win xp, xp sp1, xp sp2 te instaleren. Ik heb dit allemaal geprobeerd dmv booten vanaf de cd. Echter krijg ik bij allemaal dezelfde foutmeldingen!
Ik boot dus vanaf cd, dan formateer ik de harddisk. maak er 3 partities van, c,d,e. C formateer ik dan weer in NTSF en daar laat ik windows op instaleren. Hij kopieert alle bestanden hierna erop en dan druk ik op enter om te rebooten.
Hierna krijg ik weer de optie Boot from CD, press any key to boot from cd.....
Dit doe ik NIET en ik krijg de error: Error loading operating system.
Als ik WEL op een knop druk, dan ga ik weer naar hetzelfde scherm waar ik partities aan kan maken en dat windows opnieuw alle bestanden op de hard disk gooit.
Ik weet echt niet hoe dit kan, heb al zovaak xp geinstalleerd, maar dit heb ik nog nooit gehad.
Iemand ervaring met deze vage probleem.
ps. me boot staat zo ingesteld
1e: floppy
2e cd-rom
3e: harddisk0