Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Wat kost ie eigenlijk
[ Voor 5% gewijzigd door Wouter! op 01-02-2005 13:45 ]
1750,- excl.btw bij laptops.nl
[ Voor 9% gewijzigd door BJup op 01-02-2005 13:55 . Reden: BTW vergeten :) ]
Verwijderd
en veel trager. Uit m'n hoofd komt dat ding ongeveer in de buurt van een P3 500.xychix schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:20:
nog mobieler, kleiner mooier en gelikter!
Hij zit wel propvol functies zo te zien en is bizar klein.
Maaar....
Prijs Flybook: 1.750,- excl. btw bij http://www.laptops.nl/advance/new/flybook/flybook.htm
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:56:
[...]
en veel trager. Uit m'n hoofd komt dat ding ongeveer in de buurt van een P3 500.
Hij zit wel propvol functies zo te zien en is bizar klein.
Maaar....
Prijs Flybook: 1.750,- excl. btw bij http://www.laptops.nl/advance/new/flybook/flybook.htm
Dit kreng heeft daarbij ook een 1 GHz Crusoe Processor.According to people that saw the webcast, the 700 MHz TM5400 was quoted as having comparable performance to a 500-550 MHz Pentium III. Transmeta didn't offer any conventional benchmarks. Rather, it compared the power utilized on a mobile Pentium III to the power utilized on a Crusoe when completing various tasks. Transmeta then showed that the Crusoe came out on top by factors of 3-6 times.
[ Voor 97% gewijzigd door sdomburg op 01-02-2005 14:00 ]
houd ons op de hoogte, ik heb net de HD van mijn Compaq Armada M300 beschadigdVerwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:58:
Ik heb hem inmiddels besteld. Een rode..
Kan niet wachten
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
de vaio reeks van Sony heeft al van dit soort dingen gehad in de c1 serie.
Er was een p2-400 model en ook een crusoe model
zie ook: nieuws: Sony Vaio subnotebook met Crusoe processor (#2)
omdat het kan!
Verwijderd
De processor is eigenlijk te traag (niet P3-500 zoals hierboven beweert, maar eerder een trage P4)
En het is teveel compromis model: te klein om fatsoenlijk op te werken en te groot om elke dag mee te nemen.
Conclusie: Neem een echte laptop en een blackberry erbij, dan heb je het beste uit 2 werelden.
Lang niet zo mobiel als een IBM Thinkpad X40. DIe is mooi klein, kan lang op de accu en is ook erg gelikt, ding is zo stevig als maar kan.xychix schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:20:
Ik zie een boel studenten denken over een IBM aanbieding van 1600 euro.
Is www.flybook.nl dan niet een betere keuze?
nog mobieler, kleiner mooier en gelikter!
Je zou denken dat door die Crusoe processor het ding heel erg lang op de accu kan, valt best tegen.
Dat is maximaal maar 3 uur, dit terwijl die laptop van 1600 euro meer kan en bijna dezelfde accuduur heeft (zelfs net ietsje langer).
Voor tik werk is het genoeg, maar meer wil je er niet op doen.
Dan gebruik ik nog liever m'n X40 (1.2Ghz low voltage P-M banias, maar daar is de hdd weer zo traag van
Beste keus atm is of een sony TR 2 of ibm X31 met 7k60 Hdd
Hoewel ik met de flybook wel alles heb wat ik nodig heb, altijd online; thuis wifi en onderweg breedband internet via EDGE verbinding - of gprs allebij via telefoonsimkaart die er gewoon in kan, of gewoon op een draadloos netwerk in de buurt ;-) 80gb harddisk erin gezet, leuk speelgoed, schermomdraaien en lekker lezen op de bank met pennetje gebruik ik hem dan als tabletpc.