Toon posts:

Specifieke games bevriezen op K8N Neo2 + 6800GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een probleem.
Klant van mij heeft een pc gekocht, AMD 3500+,MSI K8N Neo 2 -54G, Kingston ValueRam HyperX 1GB Kit PC3200 DDR, 2x 512 MB, CL2, Blue Heatspreader, Msi 6800GT 256MB AGP,Audigy 2 PCI Retail, Maxtor 200 GB schijf,en een DVD speler + Brander Van Lite-on.
Voeding is een zalmann 400Watt.

Nu is het probleem met Men of valor en Medal Of Honnor Pasiffic assault.
Als je loopt zie je gewoon dat af en toe het beeld blijft steken. Ik heb al van alles geprobeerd, Ander gegeheugen, andere 6800Gt andere voeding andere windows instalatie en Harddisk, ik weet namelijk dat er wat problemen zijn met maxtor schijven en dat moederbord. Moederbord is ook al vervangen.

Het vreemde is dat die spellen het eerst wel goed deden, maar na bios flash en hd firmware flash doen ze het niet meer goed.

Bij een vriend van de klant, draaien de spellen beter als bij hem en die kerel hen maar een p4 3.2 Nortwood en een 5950Ultra.....

Graag wat mogelijke oplossingen, Ik ga alleen de CPU nog vervangen van de week als ik die binnen heb maar ik denk niet dat het daar aan ligt. heb ook verschillende versies drivers geprobeert etc.

Als jullie ideeen hebben wat het kan zijn hoor ik het graag...

Heb andere spellen ook nog geprobeerd zoals Doom 3 en Farcry en NFSU2 Draaien allemaal zonder problemen........1280x1024 alles vol open draait gewoon goed.

Bij Men of Valor en MohPA Maakt het niet uit hoe de instelleningen staan blijft als je loopt soms stotteren, maar als je stil staat is het goed..............

Alvast Bedankt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verduidelijkt.

Speel eens met diverse drivers en check of er geen A64-related Game patches zijn voor de genoemde spellen :) Zie alsook de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:57:
Titel verduidelijkt.

Speel eens met diverse drivers en check of er geen A64-related Game patches zijn voor de genoemde spellen :) Zie alsook de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.
Ok MoHPa Ben ik nu update aan het downloaden..... kijken of het helpt

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 16:19
Staat je Cool 'n Quiet aan?
Heb zelf namelijk hetzelfde gehad met HL2, dat hij freezede op bepaalde momenten, juist op momenten dat het weer druk werd. Cool 'n Quiet uitgezet en probleem was voor mij in ieder geval opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Upper schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:16:
Staat je Cool 'n Quiet aan?
Heb zelf namelijk hetzelfde gehad met HL2, dat hij freezede op bepaalde momenten, juist op momenten dat het weer druk werd. Cool 'n Quiet uitgezet en probleem was voor mij in ieder geval opgelost.
Staat uit

Verwijderd

Topicstarter
Ok MohPA Doet het nu wel goed alleen Men of Valor nog niet, Heb ondertussen alles al vervangen in de pc. elk onderdeel. dus hardware is het niet wat kan het wel zijn?? please nog wat tips!

Thnx alvast

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
nou als het bij de ene is opgelost met een patch zal het bij de ander ook wel zijn he :P, helemaal upgedate? kijk even op andere forum's voor mensen met het zelfde probleem. Of met de GoT search natuurlijk. En je kan altijd nog een mailtje sturen naar de makers misschien is het bij hun een bekend probleem. :)

Verwijderd

Het vreemde is dat die spellen het eerst wel goed deden, maar na bios flash en hd firmware flash doen ze het niet meer goed.
Dan zou ik zeggen, flash weer naar de vorige (werkende) versie van beiden en het is opgelost. Of waren de beide flashes echt noodzakelijk?
Pagina: 1