In twee topics wordt vanmorgen gediscussieerd over het uitfaseren van het oude template. Daarin heb ik aangegeven dat mijn grootste bezwaar is dat ik in de nieuwe MyReact lang niet zo veel informatie zie als in de oude. Dat komt met name doordat de regelafstanden in de nieuwe template erg groot zijn.
Het ziet er allemaal gelikt uit maar ik vind mijn huidige MyReact zo lekker handig als startpagina. Ik zie nu in één oogopslag 3 bookmarks, 10 Active Topics en bijna 10 topics uit mijn Post History. Met name die laatste 2 gebruik ik vaak om te kiezen waar ik ga lezen of reageren.
Twee screenshots om dit te illustreren:
Is er een mogelijkheid om de MyReact in het Tweakers-template zo aan te passen dat er meer regels op het scherm staan? Hetzij door een pref, hetzij dat ik zelf iets moet maken met een aangepaste CSS file.
Of moet ik dit nadeel voor lief nemen?
Het ziet er allemaal gelikt uit maar ik vind mijn huidige MyReact zo lekker handig als startpagina. Ik zie nu in één oogopslag 3 bookmarks, 10 Active Topics en bijna 10 topics uit mijn Post History. Met name die laatste 2 gebruik ik vaak om te kiezen waar ik ga lezen of reageren.
Twee screenshots om dit te illustreren:
Screenshots | ||
![]() | ![]() |
Is er een mogelijkheid om de MyReact in het Tweakers-template zo aan te passen dat er meer regels op het scherm staan? Hetzij door een pref, hetzij dat ik zelf iets moet maken met een aangepaste CSS file.
Of moet ik dit nadeel voor lief nemen?