"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit zijn zeker wel goed specs. Die camera zegt nog niet alles, maar het scherm , woow# TFT 262k Landscape Screen
# 1.3MP Camera (1280x960) met ingebouwde flitser
[ Voor 34% gewijzigd door robert-630 op 01-02-2005 11:00 ]
Wanna see our design bout wat da next N-Gage would be like??!!! these are our creative wonderer...
--------------------
i Luv N-Gage QD!! Dreamin New N-Gage wit Great Desktop Theme 65 tft color Screen, Stereo, n bigger device memory =) n it calls " N-GAGE NEO "
Oftewel zelf gemaakt! hier is de complete link:
http://www.forumponsel.com/forum/showflat745035.htm
(laadtijd duur heel lang)
Voor de mensen die niet lang kunnen wachten voor de site, hier staan wat Ideeen van hun.. idee om ze eens door te sturen naar Nokia?

[ Voor 25% gewijzigd door 0xrubennft op 01-02-2005 11:41 ]
Ik geloof wel dat iemand dit kan faken, maar dan is het in ieder geval wel erg goed gedaan. Erg geloofwaardig. Vraag me af hoe dat precies in elkaar zit
Wow, okay.... Iemand die openlijk solliciteerd naar een baantje bij Nokia
[ Voor 17% gewijzigd door Ginz op 01-02-2005 11:51 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
hahaha behoorlijk! zo te zien is het een site, met mensen die veel 3d-modelling/etc.. kunnen, en gewoon een andere Nokia prototype voor de fun aan het maken zijn.. het topic is 4 paginas lang van de site, maar het laden duurt zooo lang!Ginz schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:49:
Kan jij misschien vertalen wat er op die site allemaal vermeld word.
Ik geloof wel dat iemand dit kan faken, maar dan is het in ieder geval wel erg goed gedaan. Erg geloofwaardig. Vraag me af hoe dat precies in elkaar zit
Wow, okay.... Iemand die openlijk solliciteerd naar een baantje bij Nokia
Whaha, zat net even te surfen nog erover, kom ik dit artikel tegen:
http://www.terracro.com/i...task=view&id=42&Itemid=47
[ Voor 11% gewijzigd door 0xrubennft op 01-02-2005 13:55 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Dit topic is gesloten.
![]()