hotmail inbox leeg

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nie-0
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 23:23
ik heb een hotmail inbox capaciteit van 250MB waarvan 6% gebruikt was. Echter is mijn inbox opeens leeg. Ik dacht dat ik iets fout had gedaan en perongelijk al mijn mail had gewist maar de dag erna zouden er weer zo'n 7 mailtjes in moeten staan maar die stonden er niet meer.
kennen jullie die probleem of weten jullie er een oplossing voor? 8)7

thnx sjoerd

PS. ik gebruik outlook om mijn mail op te halen

Verwijderd

ja outlook haalt ze op en verwijderd ze???

• nie-0
ik weet niet of het probleem bij outlook of bij hotmail ligt maar het is idd wel slim om de mail even een tijdje via www.hotmail.com ( edit: ;) ) m'n email op te halen.

[ Voor 12% gewijzigd door nie-0 op 01-02-2005 11:01 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Vergeet je nu de zin af te maken? Daar is de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) voor :)

Maar ik kan me inderdaad best voorstellen dat Outlook ze verwijderd / verplaatst. Bijv. met een Regel. Of zijn ze nog wel via www.hotmail.com te vinden? Dan zou je naar verbinding, virusscanner, firewall kunnen kijken.

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 01-02-2005 10:59 . Reden: nieuw template -> nieuwe edit knop :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Pong
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik deed dit vroeger ook met OE express, werkt prima. Maar als je in Outlook berichten verwijdert (ze worden dan in de map van verwijderde berichten gezet), legt Outlook eens in de zoveel tijd een link met de Hotmail server en verwijdert ze ook daar. Het is geen POP3 account maar http:// Dit betekent dat Outlook alleen een andere weergave is dan de internetpagina. De eerder gedane suggestie om via hotmail je mail te beheren is nog niet eens zo gek. Doet je account het weer naar behoren, dan kan je 'm in Outlook verwijderen en opnieuw toevoegen.

Geen Ping, wel Pong

• nie-0
ja k denk dat ik dat maar eens ga doen want k zag net dat hij weer automatisch mailtjes had verwijderd en die waren in de prullenbak gezet.
Pagina: 1