De kwaliteit van dergelijke FM-transmitters is ronduit slecht. Het zendvermogen is niet toereikend en de ether is in Nederland (en verder ook zo ongeveer overal) te druk bezet waardoor zenders erg gauw gaan storen. Wat nog "redelijk" werkt is een FM-transmitter die echt
tussen de antennekabel van je radio wordt geplaatst.
Cassettebandjes zijn "redelijk" maar qua geluidskwaliteit vind ik ze toch ook vrij beroerd. De koppen van je cassettedeck moeten echt goed in orde en schoon zijn en hetzelfde geldt voor het bandje. Verder is het natuurlijk tegenwoordig nog maar de vraag of je een autoradio met cassettedeck hebt

.
Voor zover ik weet is die Roadstar bij Conrad momenteel de enige radio met een USB-poort ... wat ik wel vreemd vind overigens omdat dit soort goedkope merken meestal technieken en onderdelen van de grotere fabrikanten gebruiken.
Ik heb geen ervaring met de Roadstar maar vind de kwaliteit van Roadstar-radio's over het algemeen ook ronduit slecht en erg fragiel.
Verder bestaan er ook radio's met een Line-in of AUX-in aansluiting, dat werkt opzich ook prima maar de bediening blijft via het aangesloten apparaatje werken.
Ik heb met alle bovenstaande zaken ervaring want ik heb zelf bij Conrad in de winkel gewerkt.