Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er een mogelijkheid was om muziek van een USB flashdrive af te spelen op m'n autoradio...

Ik weet dat er radio's zijn met usb poort erop
zoals de roadstar op conrad.nl

Maar ik zoek meer iets zoals dit:
http://www.psism.com/mp3onchannel.htm

Is er in nederland al zoiets te koop?

Verwijderd

ik vind deze wel heel handig

[edit]

met cardreader en usb poort, vraag me af. of er zoiets is maar dan met een beter merk.

[ Voor 41% gewijzigd door Canaria op 01-02-2005 21:27 . Reden: linkje werkt niet ]

• mixer66
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-10 08:16
Hoi,

Heb zelf zo'n mp3channel ( € 44,- ) gekocht bij Bel computers ( turnhoutsebaan ) in Mol Belgie ( vlak over de grens ) , maar kwalitatief vindt ik dit nogal onder de maat , erg storingsgevoelig.

Let's reinvent all gods and myths of all ages

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:22
zo'n cassettebandje met kabel voor mp3 speler

Repareren doe je zo.

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Sine schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:30:
zo'n cassettebandje met kabel voor mp3 speler
Dit lijkt me nog de beste optie inderdaad.

Ik heb laatst namelijk hier ergens binnen GT een draadje gevolgt over een nieuwe MP3 speler die standaard deze FM functie heeft. (Ik kan hem alleen nu ff niet meer vinden)
Het kwam er in elk geval op neer dat zo'n zend funtie over de FM-band puur voor de Amerikaanse markt bedoeld was en in Europa meen ik zelfs verboden is. Maar ik durf er de vinger niet helemaal op te leggen, ik zoek nog even verder.

Edit : Deze bedoelde ik eigenlijk niet maar er staat wel soortgelijke info :
FM transmitter Gruv-X bij CenDyne Gruvstick

[ Voor 12% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 04-02-2005 15:19 ]

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 11:23
De kwaliteit van dergelijke FM-transmitters is ronduit slecht. Het zendvermogen is niet toereikend en de ether is in Nederland (en verder ook zo ongeveer overal) te druk bezet waardoor zenders erg gauw gaan storen. Wat nog "redelijk" werkt is een FM-transmitter die echt tussen de antennekabel van je radio wordt geplaatst.

Cassettebandjes zijn "redelijk" maar qua geluidskwaliteit vind ik ze toch ook vrij beroerd. De koppen van je cassettedeck moeten echt goed in orde en schoon zijn en hetzelfde geldt voor het bandje. Verder is het natuurlijk tegenwoordig nog maar de vraag of je een autoradio met cassettedeck hebt :?.

Voor zover ik weet is die Roadstar bij Conrad momenteel de enige radio met een USB-poort ... wat ik wel vreemd vind overigens omdat dit soort goedkope merken meestal technieken en onderdelen van de grotere fabrikanten gebruiken.

Ik heb geen ervaring met de Roadstar maar vind de kwaliteit van Roadstar-radio's over het algemeen ook ronduit slecht en erg fragiel.

Verder bestaan er ook radio's met een Line-in of AUX-in aansluiting, dat werkt opzich ook prima maar de bediening blijft via het aangesloten apparaatje werken.

Ik heb met alle bovenstaande zaken ervaring want ik heb zelf bij Conrad in de winkel gewerkt.
Pagina: 1