Coolermaster Real Power voeding 400 Watt

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• kompjoeterfreak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-11-2025

kompjoeterfreak

Kompjoeterfreak

Topicstarter
Heeft iemand goede ervaringen met deze voeding?
Ik lees namelijk weinig over mensen die deze voeding ook daadwerkelijk hebben.
Is het een aanrader?
Over beter een andere voeding?
Sorry 450 Watt !!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door kompjoeterfreak op 01-02-2005 10:00 . Reden: klein foutje ]

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 15:29
Misschien kun je voor het gemak wat specs/url van deze voeding plaatsten?

stp - PSN ID: stp_4

• kompjoeterfreak

kompjoeterfreak

Kompjoeterfreak

Topicstarter
stp_4 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:00:
Misschien kun je voor het gemak wat specs/url van deze voeding plaatsten?
Deze voeding is door got getest, zie> hardware reviews > voedingen > tweede van boven

• kompjoeterfreak

kompjoeterfreak

Kompjoeterfreak

Topicstarter
Iemand?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:16
Laat ik em nou net gekocht hebben.

Hij zit bij mij in de CoolerMaster CM-Stacker met op het moment 6 HDD en 2 Atapi drives.
Moeten nog 2 HDD bij komen overigens.
Er zit op het moment een AMD 1400 MHz op en een stuk of 10 fans in totaal.

Het complete setje is echt ontzettend stil en stabiel (er zit zelfs bij de voeding een VU meter die je voor in je kast kunt bouwen), daar is die voeding ook voor gemaakt.

Ik ben er zelf zeer tevreden over en zou em ook aanraden aan iedereen.
Het is dat ik al net voor mijn vriendin een voeding had gekocht, anders had ze er ook zo eentje gekregen.

Er valt niet veel over te zeggen.

Hij is dus stil;
genoeg vermogen;
stabiel;
heel netjes afgewerkt, dus de kabels en de stekkers zien er goed verzorgd uit;
alles wat je nodig hebt om hem aan te sluiten waarop dan ook, zit er gewoon al bij;
natuurlijk dat metertje wat je er voor op in kunt bouwen, is ook een pluspunt.

Ikzelf had overigens wel te weinig aansluitingen (eentje maar hoor) om alle schijven en DVD spul aan te sluiten. Daarnaast moeten er dan nog 2 bij komen, dus dat wordt de kabeltjes splitsen.

ps
Het is overigens niet aan te raden in een topic om meteen na 2 minuten al een kick te geven.
Het kan gewoon rustig zijn op GoT en niet iedereen kijkt naar dezelfde topics.

[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 01-02-2005 10:15 ]

• stp_4
Tsja, wat zal ik zeggen. Review ziet er wel aardig uit. Als ik dan naar de prijs kijk van dat ding: rond de € 95,- weet ik niet of dit het waard is. Speur anders even de algemen topics af over diverse voedingen. Als je van fancy houdt dan kun je deze voeding gerust aanschaffen. Wil je zeker weten dat je op de lange duur ook kwaliteit behoudt, dan zou ik persoonlijk kijken voor een andere voeding, bijvoorbeeld een Tagan etc.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:09
Als je toch 95 euro uit gaat geven , zou ik echt ff Tagan checken , voor dat geld heb je bij Tagan een voeding waar deze (denk ik) niet bij in de schaduw kan staan.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:16
Ik weet niet hoe jullie aan die prijs komen, maar zelfs bij de pricewatch kost ie niet zoveel.
Ikzelf heb deze voeding bij Atro gekocht voor €78,00 omdat ik toch nog meerdere onderdelen daar vandaan nodig had en in de pricewatch staat deze voeding bij 2 zaken voor €74,99.

Ik weet niet of deze voeding op de lange duur goed blijft, maar dat lijkt me helemaal geen probleem. CoolerMaster is zeker geen slecht merk.

[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 01-02-2005 10:26 ]

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:23
kompjoeterfreak schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:03:
[...]
Deze voeding is door got getest, zie> hardware reviews > voedingen > tweede van boven
Kicken na 2 minuten?

Persoonlijk vindt ik het een hoop geld voor een voeding, vergelijkbaar spul is wel goedkoper te vinden. Voedingen worden naar mij mening soms een beetje gehypt, 400 watt, nou en? Mijn noname 350 watt voeding van 35 euro krijgt nog steeds elke dag een xp 2400+ met 10 ata schijven, 2 videokaarten en nog wat meuk aan de gang.

Roomba E5 te koop

• stp_4
Ik heb zelf de Tagan 480 Watt. Voeding is superstil ( zijn ze voor gemaakt ), solide en stabiel. Ook zitten er 2 keer zoveel molex stekkers bij (mocht je die nodig hebben, altijd handig)

Verwijderd

Post eens een lijstje met specs van deze voeding! Foto's! Ik ben vooral benieuwd naar hoeveel Ampère die voeding levert op de +12V lijn. Van de TAGAN 480W kan ik je zeggen dat hij 28A levert op de +12V lijn, en zijn piekvermogen op 520W ligt.

Overigens: waarom open je zoveel topics met dezelfde vragen? Dit had gewoon in je vorige verder kunnen gaan. En in je dáárvoor topic, waa rik ook al gepost had, zei iemand al dat die voeding hem goed beviel.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

:/

1) Je zit in een verkeerd subforum.
2) Jouw topicstart is waardeloos.
3) Je zit te kicken wanneer men 2 (Twee!!) minuten niks heeft gepost :X

Kop op dude, neem de Algemene gedragsregels (Netiquette) eens aandachtig door. Dit is echt niet de manier om van GoT gebruik te maken.

[ Voor 99% gewijzigd door BalusC op 01-02-2005 10:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.