Toon posts:

ADSL & WINROUTE PRO & WINDOWS2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een servertje opgezet met
Windows 2000 server. Tevenens het ik
Winroute Pro geinstalleerd.
Het probleem wat ik nu tegenkom is dat mijn
ADSL verbinding niet meer doorkomt. Via mijn standaard VPN verbinding kom ik er wel maar zodra ik Winroute wil gaan gebruiken kan ik bij XS4ALL niet inloggen. Het lijkt wel of Winroute alles blokkeert.

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:40
Volgens mij is het niet mogelijk om zowel een vpn client als winroute te draaien. Beide proberen wat rare trucs uit te halen met de TCP/IP stack.
Misschien dat gebruik van een ander pakket wel werkt (Sygate ofzo)

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik WinRoute instellen dan???
Heeft Winroute dezelfde mogelijkheid om in te loggen als bij VPN???

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Ik ben zelf altijd gebruiker en voorstander van WinRoute Pro geweest, tot het moment dat ik Chello kreeg ipv bART. Bij bART had ik altijd een vaste IP, bij Chello is deze dynamisch. Dus ik heb het nu aan de praat met Sygate (...kutpakket). Volgens mij is het ook zo dat WinRoute niet goed werkt onder ME en 2000. Sygate wel...

Concrete Loop Watercooling

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
http://www.xs4all.nl/helpdesk/adsl/index.html
hier staat o.a. hoe je met adsl en verschillende configuraties een netwerk kan opzetten.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 06 januari 2001 16:18 schreef FreeRider het volgende:
Ik ben zelf altijd gebruiker en voorstander van WinRoute Pro geweest, tot het moment dat ik Chello kreeg ipv bART. Bij bART had ik altijd een vaste IP, bij Chello is deze dynamisch. Dus ik heb het nu aan de praat met Sygate (...kutpakket). Volgens mij is het ook zo dat WinRoute niet goed werkt onder ME en 2000. Sygate wel...
Wat is het probleem met een dynamisch IP voor WinRoute dan?
Ik heb trouwens ook Chello, maar toch een redelijk statisch IP.

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees net op internet dat de ADSL-model ook routing instellingen heeft. Weet iemand hoe je dit kan instellen. Moet je bijv. de ip adressen toevoegen van je computers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou toch graag willen weten welke instellingen ik nodig voor Windows2000 server
in combinatie met WinRoute pro
Pagina: 1