Waar ik al een tijdje mee loop te worstelen is het versiebeheer van de libraries die ik gebruik in mijn projecten. Als er nog geen versie als postfix van de library naam zit plak ik die er zelf even achter, maar op de een of andere manier van ik het een enorm achterhaalde aanpak.Verder zul je ook regelmatig moeten controleren of er updates van libraries zijn. Voor de vaak gebruikte libraries is dat niet zo`n probleem, maar er zijn genoeg jars die er 'altijd' al in zitten.
Hoe gaan jullie om met versiebeheer van libraries?
[edit]
jezus.. wat is het forum ja wit..
[edit2]
En hoe gaan jullie verder om met libraries die niet meer nodig zijn. Zo nu en dan gebeurt het dat een librarie een hele rits met dependencies naar andere libraries heeft. Op den duur gooi je die hoofdlibrary eruit, maar de anderen blijven er in staan. Het probleem is dat je slecht kunt zien of deze libraries nog nodig zijn (of waar ze uberhaubt voor nodig zijn)... dus ze blijven er dan ook vaak maar in staan.
Hoe gaan jullie om met versiebeheer van libraries?
[edit]
jezus.. wat is het forum ja wit..
[edit2]
En hoe gaan jullie verder om met libraries die niet meer nodig zijn. Zo nu en dan gebeurt het dat een librarie een hele rits met dependencies naar andere libraries heeft. Op den duur gooi je die hoofdlibrary eruit, maar de anderen blijven er in staan. Het probleem is dat je slecht kunt zien of deze libraries nog nodig zijn (of waar ze uberhaubt voor nodig zijn)... dus ze blijven er dan ook vaak maar in staan.
[ Voor 35% gewijzigd door Alarmnummer op 01-02-2005 07:58 ]