Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
AWARD BIOS 4.5x 33.8GB Limitation
At the time of testing all systems tested by IBM with AWARD BIOS 4.5x were found to have a capacity limitation of 33.8 GB. This prevents the system from booting with IBM drives with a capacity greater than 33.8 GB.
AAAAAAGGGGGGGGGH!!!! :(((
At the time of testing all systems tested by IBM with AWARD BIOS 4.5x were found to have a capacity limitation of 33.8 GB. This prevents the system from booting with IBM drives with a capacity greater than 33.8 GB.
AAAAAAGGGGGGGGGH!!!! :(((
je moet ondersteuning voor grote harde schijven inschakelen bij Fdisk of in je bios!!
ja maar dat gaat vrij moeilijk denk ik :((
Me connector van me floppy drive is cappot op me mobo :((( AAAAAAAAAAARGG!!! ff opzoek naar een bios upgrade met me zip disk
Me connector van me floppy drive is cappot op me mobo :((( AAAAAAAAAAARGG!!! ff opzoek naar een bios upgrade met me zip disk
Als dat lukt, je moet hem in ieder geval onder DOS flashen, of een nieuw floppycontrollerkaartje kopen >>>
floppy controler?? zal wel nieuw mobo worden nouja inruilen want zit nog garantie op!
Je hebt echt geen bootflop nodig voor een biosupgrade hoor...
Als je tenminste win98se hebt...
Kun je gewoon je pc in dos booten (ctrl ingedrukt houden tijdens win98 boot en dan voor dos kiezen)
Of je steekt een win98 bootCD erin.. kun je ook bij je oude fat32-partities komen met dos.
En uiteraard dan wel in een dos-bereikbare partitie je flash-files klaarzetten
Als je tenminste win98se hebt...
Kun je gewoon je pc in dos booten (ctrl ingedrukt houden tijdens win98 boot en dan voor dos kiezen)
Of je steekt een win98 bootCD erin.. kun je ook bij je oude fat32-partities komen met dos.
En uiteraard dan wel in een dos-bereikbare partitie je flash-files klaarzetten
das wel een id ja met cd-rom booten om in dos te komen heb er namelijk ME op en dan via me hd me bios flashen!!
TNX kan pas dinsdag me mobo weg brengen
TNX kan pas dinsdag me mobo weg brengen
Verwijderd
Het is een award limitation m.a.w. een nieuw mobo (van hetzelfde typ) gaat niet helpen.
Maar je hebt een BE6 ? Die hebben toch extra IDE poorten via een HighPoint ding ? Sluit 'em daarop eens aan want die heeft een eigen bios... misschien dat die er geen last van heeft.
Maar je hebt een BE6 ? Die hebben toch extra IDE poorten via een HighPoint ding ? Sluit 'em daarop eens aan want die heeft een eigen bios... misschien dat die er geen last van heeft.
ja hij zit al op me ATA66 connector maar het licht aan me bios die ik moet updaten zeggen ze bij award ook dus moet nu ff me bios gaan updaten zonder floppy drive 
maar komt wel goed!
maar komt wel goed!
Je kunt ook van je HD je bios updaten hoor. Is mij op mijn AK72 tenminste best goed gelukt, meerdere keren zelfs.
Gewoon die files in een aparte map zetten.
Gewoon die files in een aparte map zetten.
ieeeepppppp :P
jaah en hoe doe ik dat??
als ie het maar doet vind ik het best!
als ie het maar doet vind ik het best!
Pagina: 1