addertjes onder het gras bij speedlinq?

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23
ik ben opzoek naar nieuw internet, en zie door alle bomen het bos niet meer.
Nu kwam ik de speedlinq allinn ADSL abbo's tegen met extreem lage prijzen.
Ik ben benieuwd of de prijzen op hun website ook echt is wat ik in totaal per maand kwijt ben.
Dus niet dat er ineens extra kosten bij koen zoals bij kpn, ik heb me laten vertellen dat er bij providers die via het kpn netwerk zitten er nog abonnementskosten voor kpn bijkomen.
en dat is niet zo via het bb netwerk.
Welk netwerk gebruikt speedlinq met hun allinn abonnementen?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.speedlinq.nl/html/images/tabelgr_onder-tiscali.gif
:)

Verwijderd

Typ Speedlinq es in in Google. En kijk een wat mensen er van vinden in fora. Ze bezuinigen nogal op service.

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 10:42
baby-xl is niks mis mee. het is hun datalimiet, moet je maar ff opzoeken. iets van 50gb voor 8mbit :r. Ook blijken er een hele strenge voorwaarden te zijn...

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wat is "service"? De helpdesk en zo, of de "quality of service" van de verbinding zelf (brak, te zwaar overgeboekt, dat soort dingen)?

-- Sta net op 't punt een lichte Speedlinq ADSL voor een kennis te bestellen omdat deze tenminste geen idioot lage GB/maand heeft waardoor je met bijvoorbeeld "eens een .ISO aanklikken" niet gelijk een probleem hebt.

• HKS-Skyline
thnx voor de reacties :)
ik zat te denken aan het 3/1 mbit abonnement met fair use dus geen datalimmiet, ik ben een bovengemiddeld downloader met ongeveer 40 gb per maand denk ik.
maar zijn er betere alternatieven voor die prijs of eventueel een euro of 40?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:10

_Ernst_

Mark It Zero!

HKS-Skyline schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 00:25:
thnx voor de reacties :)
ik zat te denken aan het 3/1 mbit abonnement met fair use dus geen datalimmiet, ik ben een bovengemiddeld downloader met ongeveer 40 gb per maand denk ik.
maar zijn er betere alternatieven voor die prijs of eventueel een euro of 40?
Demon, 35 euro voor 2/1 mbit. Zeer goede provider; hele ruime FUP, 40 gig valt daar RUIM binnen. Goede snelheid, goede ping, vrijwel geen downtime :)
(^ mijn ervaring sinds ik het een paar maanden geleden kreeg :))

Last.fm

• HKS-Skyline
dat klinkt zeker aantrekkelijk, vooral de goede ping en geen downtime ivm gamen, maar de aanbieding van 35 euro duurde tot 40 minuten gleden :P
nu is het 55 euro per maand geloof ik

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

Nee, die actie is verlengd tot 1 maart en het zou me niet verbazen als het straks de vaste/normale prijs wordt.

• HKS-Skyline
tof, thnx! ik denk dat ik er wel uit ben :)
demon here i kom :P

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

dit had je allemaal ook zelf wel kunnen vinden hè... gewoon info lezen op de websites van de ISP's.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.