Toon posts:

Filmpjes schokken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Kan er mij soms iemand helpen. Als ik painkiller speel heb ik schokkende beelden. Ik heb niet echt een idee aan wat het kan liggen. Ik had dit met mijn oude video kaart ook. ( geforce 4 ti4200 ) Nu heb ik ondertussen een nieuwe, maar het probleem is er nog steeds. Voor de moment steekt het volgende in mijn computer.

nvidia Geforce FX 5900XT ( MSI )
Aopen AK77-8XN mobo
768 Mb ram
en nen AMD athlon XP 2400+
2 GHz

Weet er iemand aan wat het kan liggen?

Txh anyway Plutow !

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:53

Sjaak_Afhaak

Bleh!

? wees eens iets specifieker :?

heb je last van ingame video's, of draait painkiller gewoon niet goed.. My guess: installeer je moederbord drivers eens :)

Hier staat tekst

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Speelt hij die filmpjes van je cd of van je HD? dan kan t zijn dat je cd beschadigd is.

Dat zeg ik....

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Dat heb ik ook! Ingame eigenlijk. Bv ingame filmpjes van Rome Total War en Sid Meijer's Pirates...

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer het spel opstart schokken deze filmpjes. De menus gaan goed, en het spel draait ook perfect. Daar heb ik geen last van. En ik meen mij te herinneren dat dit ook zo is bij C&C Generals. Als je gewonnen hebt, krijg je zo een filmpje. En dit schokte ook. Dus is niet alleen bij deze uitgever.

En de film DIVX, XVID, DVD, ... speeld hij schoon af. Daar heb ik geen last van. het is enkel die flmpjes van sommige spellen. Wel soms vervelend aangezien je dan soms het verhaal niet kan volgen, of de tips hoord.